1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What do the newspapers say?"

"What do the newspapers say?"

Fordítás:Mit mondanak az újságok?

March 1, 2014

13 hozzászólás


V_Gabor

"Mit írnak az újságok?" helyes. Ha valakinek nem fogadja el, az jelentse be!
Kösz!


Harga

Nekem így elfogadta: "Mi van az újságokban?"


olmik

lehet, hogy az angolszászoknak az "irnak" hangzik hülyén. Elvégre ez nem egy magyar nyelvtan feladat. Itt az lenne a lenyeg, hogy megtanuljuk a HELYES ANGOL kifejezéseket :-)


tothcila

A helyes angol megtanulása nem zárja ki, azt sem, hogy helyesen beszéljünk magyarul is. A szoftver neve is ezt sugallja. Duo lingo


bgdssusu

Nálunk az újságok ÍRNAK... Abszolút lényegtelen, hogy az angoloknál "say" van... Az életben nem fogja Magyarországon hallani, hogy "Na mit üzennek ma a lapok?"

Atyaég...


PterGyrks

ez azért nem teljesen igaz... nálunk is használatos ez.


Janky89

Mit mondanak az újságok? Magyarországon is gyakran használt kifejezés.


evairenpinter

Ezentúl tudni fogom: amit nálunk írnak az újságok, azt az angoloknál mondják. - "to say goodbye" = "elbúcsúzni" - már ebből is gondolhattam volna


Annemary_

Ha helyes fordításnak a következőket adja meg: "Mit ír az újság?"; "Mit mondanak az újságok?", akkor a "Mit mond az újság?"-ot miért nem fogadja el. A többes szám nem lehet kifogás, mert az első megoldás is egyes számban van.


tucite

Mar elfogadja a "Mit mond az újság?"-ot is.


bogarasbanya

Ez nem jó? Mit írnak a lapok?


aniko.szal

Szerintem jol irtam csak sajnos nem lehet latni hogy ossze tudjam hasonlitani hogy lassam mi a hibam.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.