A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Vacsora után szórakozni megyek."

Fordítás:I go out after dinner.

0
4 éve

24 hozzászólás


LyricsHaxe

szórakozni megyek az a go out? az nem a ki megyeket jelenti?

9
Válasz4 éve

suvkat

mindkettőt jelenti

2
Válasz4 éve

Quarker1

A "szórakozni" szót nem látom a fordításban. És ha csak az udvarra megyek ki? Azt hogy írom?

4
Válasz4 éve

Joshua0001

ugyanígy, szerintem

1
Válasz4 éve

GergelyMol1

hozzá teszed, hogy "a kertbe"

1
Válasz4 éve

BeaP2

A 'go out' azt is jelenti hogy szórakozni megy és azt is hogy kimegy. Tehát ugyanúgy mondod.

1
Válasz3 éve

Zsupy

I go to party after dinner - elfogadva :)

1
Válasz3 éve

NsoCsi

Nekem is :)

0
Válasz3 éve

MBogi2

Ez hülyeség! Szerintem

1
Válasz1 éve

Tisztaviz

Az miért nem jó, hogy "I go to have fun after dinner." Ha rámegyek a szórakozni szóra, akkor ezt adja ki.

0
Válasz4 éve

lombosijanos

eljár szórakozni go out

0
Válasz4 éve

nevetobuddha

Na most kivételesen megnéztem a fordítás-segédet, ami szerint i go to have fun, azután beírtam, azután nem fogadta el. Korrekt.

0
Válasz4 éve

hajnicsek

after dinner I go out miért nem jó, van amikor előre tesszük a határozót, vagy nem?

1
Válasz4 éve

papirrepolok

nekem elfogadta igy is ;)

0
Válasz3 éve

Glemese

Nekem elfogadta .. lehet, hogy időközben javították:-)

0
Válasz3 éve

GergelyMol1

Úgy tudom, hogy az I go out mindig azt jelenti, hogy szórakozni megyek, kivéve, ha a szövegkörnyezetből más derül ki (kimegyek a kertbe)

0
Válasz4 éve

ildikote

ki megyek vagy szórakozni megyek,,,,,mert nem igazán mindegy

0
Válasz4 éve

Susisuss

After dinner I will go to have fun. Nekem elfogadta ezt is.

0
Válasz3 éve

guni82

De miért nem jövő idő?

0
Válasz3 éve

GergelyMol1

Magyarul sem az

0
Válasz3 éve

HrtnbnerJu

nem tudom mi a hiba

0
Válasz2 éve

Jeviczkisoma

Mégis ki találtaki ezt a * nyelvet

0
Válasz2 éve

BnyaiIstvn1

A fordítás nem megfelelő.(ki megyek vagy szórakozni megyek nem azonos értelmüek)

0
Válasz7 hónapja

JoeSzab
JoeSzab

Ha van a szórakozásra külön szavuk akkor miért nem használják azt?

0
Válasz4 hónapja