1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Książka jest twoja."

"Książka jest twoja."

Tłumaczenie:The book is yours.

March 1, 2014

10 komentarzy


Karoskowy

Dlaczego jak wpisałem "The book is your" to poprawilo na "The book is yours". Co oznacza te "s" na koncu zdania ?


yuioyuio

Kiedy po przymiotniku dzierżawczym występuje rzeczownik, używamy form my/your/his/her/its/our/your/their, np. This is my book.

Kiedy po zaimku dzierżawczym nie występuje rzeczownik, używamy form mine/yours/his/hers/its/ours/yours/theirs, np. This is book is mine.


karomar123

Czyli "his" i "its" w obu przypadkach występuje w tej samej formie.


Patrysia36

Nie wstawilam przed book ,, a,, i blad ://


oliwier230

Napisałem A book to mnie poprawiło na The book a jak napisałem The book poprawiło na A book


amelka10

Napisałam tak jak mi podpowiedziało a mi nie zaliczyło


dawidsosna

jakim cudem niema duńskiego


JacekSzcze1

Wścieka się o ,,THE"ヽ(`Д´)ノヽ(`Д´)ノヽ(`Д´)ノヽ(`Д´)ノ


LaurkaM

Duolingo mi nie uznało ( mine)


CHDZRDB

Dlatego, że to znaczy "moja", nie "twoja".

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.