"My parents do not love him."

Μετάφραση:Οι γονείς μου δεν τον αγαπούν.

πριν από 1 χρόνο

4 σχόλια


NickChoula

<οι γονείς μου δεν αγαπούν αυτόν > Γιατί είναι λάθος ?

πριν από 1 χρόνο

Bacilic
Bacilic
Mod

Δεν είναι λάθος και γι' αυτό έχει προστεθεί στις εναλλακτικές μεταφράσεις.


Σημείωση: Το μάθημα Αγγλικά για Έλληνες είχε μείνει πολύ καιρό χωρίς διαχειριστές γι' αυτό δείξτε κατανόηση και βοηθήστε με τις επισημάνσεις σας όπου μπορείτε.

πριν από 3 εβδομάδες

konkon12

The aswer is write

πριν από 1 χρόνο

Bacilic
Bacilic
Mod

Επειδή το "write (γράφω)" με το "right (δεξιά, σωστό)" έχουν παραπλήσια προφορά, μήπως εννοείται "the answer is right" που μεταφραζεται ως "η απάντηση είναι σωστή";

πριν από 3 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.