"My parents do not love him."

Μετάφραση:Οι γονείς μου δεν τον αγαπούν.

January 24, 2017

4 σχόλια


NickChoula

<οι γονείς μου δεν αγαπούν αυτόν > Γιατί είναι λάθος ?

January 24, 2017

Bacilic

Δεν είναι λάθος και γι' αυτό έχει προστεθεί στις εναλλακτικές μεταφράσεις.


Σημείωση: Το μάθημα Αγγλικά για Έλληνες είχε μείνει πολύ καιρό χωρίς διαχειριστές γι' αυτό δείξτε κατανόηση και βοηθήστε με τις επισημάνσεις σας όπου μπορείτε.

November 23, 2018

konkon12

The aswer is write

May 17, 2017

Bacilic

Επειδή το "write (γράφω)" με το "right (δεξιά, σωστό)" έχουν παραπλήσια προφορά, μήπως εννοείται "the answer is right" που μεταφραζεται ως "η απάντηση είναι σωστή";

November 23, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.