"Vannak tányérjai."

Fordítás:He has plates.

4 éve

29 hozzászólás


LaszloHorvath002

Kedves Kiss Erika: he has plates miért hibás??

4 éve

sirbob5

Nekem is ugyanez. :-/

2 éve

TorkosPeti

Nekem is

2 éve

Kiss.Erika

Vannak tányérjai. She has plates. Mi a probléma?

4 éve

ildus11

én is így írtam.., de én sem értem miért nem jó?

4 éve

LaszloHorvath002

a " he has plates" miért nem jó?

4 éve

JenBr1

Mert 2 megoldás kell

2 éve

HundeXChan1

Hogy nem csak 1 et kell válaztani hanem 2 őt nekem isnez volt a hibám az elején

1 éve

veresalexuka

Nekem elfogadta

3 éve

LaszloHorvath002

A gépi válaszban a "some" szó szerepel, ami még ismeretlen

4 éve

ZzZalan

Nem derül ki, hogy nőnemű vagy férfi. Rendszerhiba :)

4 éve

EperMan

Hat ez felhaborito! Miota nincs a dugolingon tizennyolcas karika?

3 éve

DvisBakos

kettot kell kivalasztani. She has plates meg a He has plates. Ez a feladat. Elobb magyarul kene megtanulni, aztan meg johet az Angol

1 éve

Pedy1225

A "he has plates"-nél miért nem kell a "got" ? Pl: He has got plates.

1 éve

marianna947864

Miért.rossz?

1 éve

sde123456

Miért rossz?

11 hónapja

r6at9q

Nekem egyiket sem fogadja el :/

11 hónapja

lilinellaado

épp ugy jelentheti, hogy nékik vannak...!

4 éve

petti04

De honnan tudjam hogy fiú/lány

4 éve

pallika2001

Tökmindegy!

3 éve

kovidorcsi

Ez könnyű volt

2 éve

K.Reka2004

Mind kettőt be kell jelölni

2 éve

zoltan.sze1

Nem ertem azt irtam thay have plates

4 éve

Zsoo2003

De a they az azt jelenti hogy azok/ők....

4 éve

derhibogab

Igen... én sem tudok ragozni :)

4 éve

TheBelorn

Én is!! :'( :-(

4 éve

zoliTD

Én is! :/

4 éve

Laja88

Erdekes mert volt egy olyan h vannak allataink annak a megfeleloje a they are animals s most nem volt jo a they are hmm...

3 éve

H.Bessy

Laja88, a they are nem birtokos eset. A they are animals azt jelenti ők állatok.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.