"We do not have food, but at least we have water."

Fordítás:Nincs élelmünk, de legalább van vizünk.

March 1, 2014

46 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


noszi

a "nincs élelmünk, de vizünk legalább van" nem jó ?


Krisbaudi

Élelmünk for food?


ironcameleon

food - élelem, étel, ennivaló
we have food - van élelmünk, van ételünk, van ennivalónk
we do not have food - nincs élelmünk, nincs ételünk, nincs ennivalónk


NsoCsi

Ez olyan "kolesz verzió" :D


MadarTurul

"nincs ételünk, de van vizünk" fordítás nem jó, az eltérés csak a két utolsó szó sorrendjében van?! "nincs ételünk, de vizünk van"


St.Eunika

azert nem jo,mert kell a legalabb (least)szo :)


johalasz46

At least ! = legalább...- 2021.02.


SzimiQaradah

Nincs kajánk, de legalább van vizünk


NO22emi

A 'kaja' szlengnek megvannak az angol szleng megfelelői: grub, nosh, eats. :-)


GalvanTivadar

sőt amerikaiul chow ;)


GalvanTivadar

Jé, egy összetett mondat! :))


Geivett

A "Kaja" mint ujszázadi szleng szó nem jó... :(


Tibor.gazda

Az előbb ezt a mondatot kellett magyarról angolra fordítani, és azért repűlt el egy szivecském, mert a "do not have" kifejezést használtam. Akkor most mi van???


jozsef.kovacs

Bekapcsoltam a mikrofont ramondani a szoveget aztan ranyomtam a hangszoro ikonra, hogy mondja ki hangosan azt se fogadta el, szoval a programnak is szar a kiejtese nem csak az enyem hehehe megnyugtato.


SzabCsaba9

nincs etelunk, de van vizunk - ezt nem fogadta el, helyette javaslat: 'nincs etelunk, de vizunk van' - hat ez igy nem sokat segit...


Barika13763

a "legalább" szó kimaradt


SzabCsaba9

nincs etelunk, de van vizunk - nem fogadja el.


ZsuzsaSz.

a víz hosszú í


SzabCsaba9

"Víz, vízre, vize, vizek, vizet" stb.


sarkanyfanatikus

Nekem nen fogatda el :nincs ételünk de legalább van vizünk


Tamas51

Akkor legközelebb jelezd mert a te fordításod is jó.


Ewa1120

"Nincs nálunk étel, de legalább van vizünk." Ez miért nem jó? Miért jobb a duolingo által írt megoldás, miszerint "nincs kajánk, de legalább van vizünk."


janos.nova

Nálunk nincs étel de legalább van vizünk - ez miért nem jó?


SzabCsaba9

Mert nem ugyanazt jelenti (there is no food here...)


Amanda771386

Ez igaz, de épp a duolingó fordítja az elején néhány have-es szerkezetet "nála van"-ra, amikor az épp "magyarosabban hangzik", és sztem ez sokakat megzavar. (Nála van a férfi öltönye vagy hasonló mondat az öltözködés témakörben.)


PappSndor3

282 lignotom van bárkinek odaadom ha lehet.


BlackWiCKED

"Nincs ételünk, de bár van vizünk." Nem fogadta el.


SzabCsaba9

Nem csodálom. A "de bár"-szófordulat nem egészen a magyar nyelvtani szabályok szerint képződik.


Princz_Laszlo

Elso tagmondatra jo az, hogy: we are without food?


HerminaHav

Food-- ez étel szokott lenni . Most nem jó ! Élelem - ez a jó! Ki érti ezt ???


Pl6rOx

Jó lenne érteni is a spinét!


LaszloKissiki

Nincs ételünk, mi ezzel a baj?


Ida402703

Még nincs ételünk... miért nem jó?


ironcameleon

Melyik szó jelenti azt, hogy "még"?


Ibolya322800

korabban a food =etek,most elelem???? ugyan ezt a mondatot direkt leirtam


Ibolya322800

least= eddi kellett ,mint eleg... irim a valaszokat,egszer igy egyszeruhy fogadja el ugyanazt a mondatot??....

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.