1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We do not have food, but at …

"We do not have food, but at least we have water."

Fordítás:Nincs élelmünk, de legalább van vizünk.

March 1, 2014

36 hozzászólás

Népszerű témák szerint

noszi

a "nincs élelmünk, de vizünk legalább van" nem jó ?

March 1, 2014

EszterZubor

jelentsd be

April 1, 2014

Krisbaudi

Élelmünk for food?

December 31, 2018

ironcameleon

food - élelem, étel, ennivaló
we have food - van élelmünk, van ételünk, van ennivalónk
we do not have food - nincs élelmünk, nincs ételünk, nincs ennivalónk

August 27, 2019

NsoCsi

Ez olyan "kolesz verzió" :D

December 5, 2014

MadarTurul

"nincs ételünk, de van vizünk" fordítás nem jó, az eltérés csak a két utolsó szó sorrendjében van?! "nincs ételünk, de vizünk van"

April 16, 2015

St.Eunika

azert nem jo,mert kell a legalabb (least)szo :)

September 16, 2015

SzimiQaradah

Nincs kajánk, de legalább van vizünk

March 19, 2014

NO22emi

A 'kaja' szlengnek megvannak az angol szleng megfelelői: grub, nosh, eats. :-)

May 21, 2014

GalvanTivadar

sőt amerikaiul chow ;)

May 7, 2015

GalvanTivadar

Jé, egy összetett mondat! :))

May 7, 2015

Geivett

A "Kaja" mint ujszázadi szleng szó nem jó... :(

September 11, 2015

kogu4
March 17, 2018

Tibor.gazda

Az előbb ezt a mondatot kellett magyarról angolra fordítani, és azért repűlt el egy szivecském, mert a "do not have" kifejezést használtam. Akkor most mi van???

March 24, 2014

shaitosch

Jelentsd.

August 20, 2014

MatthewDuoLingot

RÉÉÉÉÉGIIIII!!!!!

September 25, 2015

jozsef.kovacs

Bekapcsoltam a mikrofont ramondani a szoveget aztan ranyomtam a hangszoro ikonra, hogy mondja ki hangosan azt se fogadta el, szoval a programnak is szar a kiejtese nem csak az enyem hehehe megnyugtato.

March 26, 2014

MatthewDuoLingot

Én is így csinálom!

September 25, 2015

SzabCsaba9

nincs etelunk, de van vizunk - ezt nem fogadta el, helyette javaslat: 'nincs etelunk, de vizunk van' - hat ez igy nem sokat segit...

February 10, 2016

Barika13763

a "legalább" szó kimaradt

January 25, 2018

SzabCsaba9

nincs etelunk, de van vizunk - nem fogadja el.

February 27, 2016

ZsuzsaSz.

a víz hosszú í

July 3, 2016

SzabCsaba9

"Víz, vízre, vize, vizek, vizet" stb.

July 3, 2016

Fogatlan08

Nekem nen fogatda el :nincs ételünk de legalább van vizünk

April 18, 2017

Tamas51

Jelezted?

April 18, 2017

Fogatlan08

Nem de majdnem

April 18, 2017

Tamas51

Akkor legközelebb jelezd mert a te fordításod is jó.

April 18, 2017

Fogatlan08

Ok köszi :D

April 18, 2017

Tamas51

Not at all.

April 18, 2017

Ewa1120

"Nincs nálunk étel, de legalább van vizünk." Ez miért nem jó? Miért jobb a duolingo által írt megoldás, miszerint "nincs kajánk, de legalább van vizünk."

July 13, 2017

janos.nova

Nálunk nincs étel de legalább van vizünk - ez miért nem jó?

December 3, 2017

SzabCsaba9

Mert nem ugyanazt jelenti (there is no food here...)

December 3, 2017

PappSndor3

282 lignotom van bárkinek odaadom ha lehet.

February 12, 2018

Hajnalka68

Értelmünk?

July 3, 2018

BlackWiCKED

"Nincs ételünk, de bár van vizünk." Nem fogadta el.

January 9, 2019

SzabCsaba9

Nem csodálom. A "de bár"-szófordulat nem egészen a magyar nyelvtani szabályok szerint képződik.

January 9, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.