"Siz mükemmelsiniz."

Çeviri:Sie sind perfekt.

January 24, 2017

7 Yorum
Tartışma kilitli.


tiktoktiktok

Ihr seid toll Ihr seid perfekt Olmuyor!


yk7yww

"Du ist perfekt "'i de kabul etmeliydi


erdalnar1

Du dersen sen olur ama siz kelimesinin karşiliği Sie ve Sie kullanirsan fiili sind olamali "Sie sind perfekt"


Efilozis

Ihr siz değil miydi nasıl sie oluyor


astronot_kafa

Sie ile ihr nın farkını hala anlamadım


Abdulsamet1163

Ihr seid perfekt neden olmuyor ?


Tayfunakgun96

İhr seid perfekt bende kabul etti

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.