"He eats the dinner."

Fordítás:Megeszi a vacsorát.

4 éve

8 hozzászólás


BrigittaRo

Vacsorát eszik .miért nem jó?

4 éve

Edit.b08

Ezt is elfogadja..... Vacsorázik

4 éve

PterMrcz

Miért nem jó az, hogy "megeszi a vacsoráját"?

4 éve

Nitram.
Nitram.

Mert nincs az angol mondatban birtokos névmás ("his").

4 éve

LaszloHorvath002

Vacsorát eszik én is így fordítottam

4 éve

CzaltigHilda

A szótár szerint a "dinner" főétkezést (ebéd vagy vacsora), jelent, akkor miért nem jó az ebéd?

4 éve

Pallandar

ez nem ért soha

2 éve

kaizermate

Megeszi a vacsorát....akkor jó fiú

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.