"Siz katılıyor musunuz?"

Çeviri:Do you agree?

4 yıl önce

16 Yorum


dedicated_soul

"do you join" neden olmasın

4 yıl önce

Sena101
Sena101

Bize hak veriyor musun anlamini kattigi icin yoksa join bir yere katilmak anlaminda

3 yıl önce

AlpYeni

Pekii "bize hak veriyor musun" anlamını "bize katılıyor musun (join)" anlamından nasıl ayırdınız? Soruya açıkça "bize hak veriyor musun" yazılsaydı, daha net bir soru olurdu.

1 yıl önce

skesici

bende o şekilde algıladım.

2 yıl önce

M542
M542

bende öyle yazdım error ^_^

2 yıl önce

Dreulu
Dreulu

bir topluluğa eklenmek olarak katılıyormusunuz: joining bir fikre katılıyormusunuz yani onaylıyormusunuz: agree ikisinin de sorunun sorulduğu hale göre doğruluğu değişmez mi?

4 yıl önce

ozcnlnya

do you accept neden olmuyor ?

4 yıl önce

zakktr

"accept" kabul etmek anlamına geliyor. sizin söylediğiniz cümlenin çevirisi "kabul eder misiniz?"e daha yakın.

4 yıl önce

zakktr

katılmak, "participating" anlamına gelmiyor mu? bu çeviri daha çok " aynı fikiride misiniz?" şeklinde çevrilmesi gerekiyor gibi. "siz katılıyor musunuz?"un çevirisi ise "are you participating?" olması gerekiyor.

4 yıl önce

GoncaRabia

Participate yer almak diye biliyorum.

3 yıl önce

uahope

Arkadaslar bu seviyeyi az once 3 canim yandigi icin tekrar ediyorum. Az once yani 3 canimi bitiren seviyede "do you agree " nin Türkçesi istenmekteydi. Ben de "katılır mısın " yazmistim ama "hemfikir miyiz" olmasi gerektiğini yazip bir canimi yakmisti. Iki ayni cumle iki farkli anlam!!! Duzeltin bunu lutfen.

3 yıl önce

aatayelik2

Do you agree with us dedim ama kabul edilmedi. Cumlenin turkcesinde de kime katildigi belirtilmemis ben ise ingilizcesinde el aliskanligi neticesinde with us ekledim. Fazla mal göz mü cikariyor?

3 yıl önce

AliErenPasa

do you join neden olmuyor ben bir davete katılıyor musun anlamında düşündüm hangi anlamda olucağını ben nereden bilebilirim

2 yıl önce

numanyilmaz

attend?

2 yıl önce

CumaAkturk

Are you agree? Neden olmuyor?

1 yıl önce

lalelalelale

Are you agree neden olmuyor

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.