1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Siz katılıyor musunuz?"

"Siz katılıyor musunuz?"

Çeviri:Do you agree?

March 1, 2014

16 Yorum

Konu önem sırasına göre

dedicated_soul

"do you join" neden olmasın

March 1, 2014

Sena101

Bize hak veriyor musun anlamini kattigi icin yoksa join bir yere katilmak anlaminda

December 8, 2015

AlpYeni

Pekii "bize hak veriyor musun" anlamını "bize katılıyor musun (join)" anlamından nasıl ayırdınız? Soruya açıkça "bize hak veriyor musun" yazılsaydı, daha net bir soru olurdu.

May 3, 2017

skesici

bende o şekilde algıladım.

April 26, 2016

M542

bende öyle yazdım error ^_^

May 16, 2016

Dreulu

bir topluluğa eklenmek olarak katılıyormusunuz: joining bir fikre katılıyormusunuz yani onaylıyormusunuz: agree ikisinin de sorunun sorulduğu hale göre doğruluğu değişmez mi?

August 15, 2014

ozcnlnya

do you accept neden olmuyor ?

October 29, 2014

zakktr

"accept" kabul etmek anlamına geliyor. sizin söylediğiniz cümlenin çevirisi "kabul eder misiniz?"e daha yakın.

November 25, 2014

zakktr

katılmak, "participating" anlamına gelmiyor mu? bu çeviri daha çok " aynı fikiride misiniz?" şeklinde çevrilmesi gerekiyor gibi. "siz katılıyor musunuz?"un çevirisi ise "are you participating?" olması gerekiyor.

November 25, 2014

GoncaRabia

Participate yer almak diye biliyorum.

January 27, 2015

uahope

Arkadaslar bu seviyeyi az once 3 canim yandigi icin tekrar ediyorum. Az once yani 3 canimi bitiren seviyede "do you agree " nin Türkçesi istenmekteydi. Ben de "katılır mısın " yazmistim ama "hemfikir miyiz" olmasi gerektiğini yazip bir canimi yakmisti. Iki ayni cumle iki farkli anlam!!! Duzeltin bunu lutfen.

February 13, 2015

aatayelik2

Do you agree with us dedim ama kabul edilmedi. Cumlenin turkcesinde de kime katildigi belirtilmemis ben ise ingilizcesinde el aliskanligi neticesinde with us ekledim. Fazla mal göz mü cikariyor?

September 3, 2015

AliErenPasa

do you join neden olmuyor ben bir davete katılıyor musun anlamında düşündüm hangi anlamda olucağını ben nereden bilebilirim

August 13, 2016

numanyilmaz

attend?

October 23, 2016

CumaAkturk

Are you agree? Neden olmuyor?

May 11, 2017

lalelalelale

Are you agree neden olmuyor

August 3, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.