1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Siz katılıyor musunuz?"

"Siz katılıyor musunuz?"

Çeviri:Do you agree?

March 1, 2014

16 Yorum


dedicated_soul

"do you join" neden olmasın


Sena101

Bize hak veriyor musun anlamini kattigi icin yoksa join bir yere katilmak anlaminda


AlpYeni

Pekii "bize hak veriyor musun" anlamını "bize katılıyor musun (join)" anlamından nasıl ayırdınız? Soruya açıkça "bize hak veriyor musun" yazılsaydı, daha net bir soru olurdu.


skesici

bende o şekilde algıladım.


M542

bende öyle yazdım error ^_^


Dreulu

bir topluluğa eklenmek olarak katılıyormusunuz: joining bir fikre katılıyormusunuz yani onaylıyormusunuz: agree ikisinin de sorunun sorulduğu hale göre doğruluğu değişmez mi?


ozcnlnya

do you accept neden olmuyor ?


zakktr

"accept" kabul etmek anlamına geliyor. sizin söylediğiniz cümlenin çevirisi "kabul eder misiniz?"e daha yakın.


zakktr

katılmak, "participating" anlamına gelmiyor mu? bu çeviri daha çok " aynı fikiride misiniz?" şeklinde çevrilmesi gerekiyor gibi. "siz katılıyor musunuz?"un çevirisi ise "are you participating?" olması gerekiyor.


GoncaRabia

Participate yer almak diye biliyorum.


uahope

Arkadaslar bu seviyeyi az once 3 canim yandigi icin tekrar ediyorum. Az once yani 3 canimi bitiren seviyede "do you agree " nin Türkçesi istenmekteydi. Ben de "katılır mısın " yazmistim ama "hemfikir miyiz" olmasi gerektiğini yazip bir canimi yakmisti. Iki ayni cumle iki farkli anlam!!! Duzeltin bunu lutfen.


aatayelik2

Do you agree with us dedim ama kabul edilmedi. Cumlenin turkcesinde de kime katildigi belirtilmemis ben ise ingilizcesinde el aliskanligi neticesinde with us ekledim. Fazla ❤❤❤ göz mü cikariyor?


AliErenPasa

do you join neden olmuyor ben bir davete katılıyor musun anlamında düşündüm hangi anlamda olucağını ben nereden bilebilirim


CumaAkturk

Are you agree? Neden olmuyor?


lalelalelale

Are you agree neden olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.