"Моя бабуся мала три операції цього року."

Переклад:My grandmother has had three operations this year.

1 рік тому

5 коментарів


vvfors
vvfors

...has had..? - підкажіть, хто знається!

1 рік тому

Nordry
Nordry

Конструкція з "have/has had" у одному реченні зустрічається у Present Perfect. Як Ви, мабуть, пам'ятаєте, цей час утворюється за формулою:

Іменник + have / has + дієслово з закінченням -ed або у 3 формі,

отже "has" є частиною самої формули утворення даного часу, а дієслово "had" як раз і є 3ю формою неправильного дієслова "to have".

1 рік тому

vvfors
vvfors

Дякую! - не зняв з гальма!))

1 рік тому

Nordry
Nordry

You're welcome! :)

1 рік тому

Galewi
Galewi

Зрозуміло, дякую! Я також не знала.

3 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.