"The image"

Fordítás:A kép

March 1, 2014

11 hozzászólás


Jpiroska

Akár egy kép is, nem? ;)

March 18, 2014

Shibelion

Akár. ;)

March 18, 2014

nagyenyed

nekem el is fogadta

May 13, 2014

Shibelion

Elképzelést is jelenthet az image.

March 1, 2014

StanczRoza

Lehet meg :hasonmas ,szobor ... De miert nincs egy mondat vele?

November 30, 2014

Sztankay54

Magyarban is használatos az " imázs" ,miért kell ilyen szavakat nyomatni?

December 29, 2015

TortaSajt

Nekem meg azt mondta, hogy ez a szó azt jelenti: kèpzet. Ez mit jelent? Mert ezzel a szóval mèg sosem találkoztam :)

November 14, 2016

Harga
February 24, 2018

Kalozka

Az énkép is lehetne egy megoldás,de nem fogadja el a rendszer.

December 2, 2016

aptg.gabi

"A kinézet." -jó.

October 18, 2018

kogu4
February 28, 2019

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.