"The image"

Fordítás:A kép

March 1, 2014

10 hozzászólás


Jpiroska

Akár egy kép is, nem? ;)


nagyenyed

nekem el is fogadta


Shibelion

Elképzelést is jelenthet az image.


StanczRoza

Lehet meg :hasonmas ,szobor ... De miert nincs egy mondat vele?


TortaSajt

Nekem meg azt mondta, hogy ez a szó azt jelenti: kèpzet. Ez mit jelent? Mert ezzel a szóval mèg sosem találkoztam :)


Kalozka

Az énkép is lehetne egy megoldás,de nem fogadja el a rendszer.


aptg.gabi

"A kinézet." -jó.

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.