A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The image"

Fordítás:A kép

4 éve

9 hozzászólás


Jpiroska

Akár egy kép is, nem? ;)

4 éve

Shibelion

Akár. ;)

4 éve

nagyenyed

nekem el is fogadta

4 éve

Shibelion

Elképzelést is jelenthet az image.

4 éve

StanczRoza

Lehet meg :hasonmas ,szobor ... De miert nincs egy mondat vele?

3 éve

Sztankay54

Magyarban is használatos az " imázs" ,miért kell ilyen szavakat nyomatni?

2 éve

TortaSajt

Nekem meg azt mondta, hogy ez a szó azt jelenti: kèpzet. Ez mit jelent? Mert ezzel a szóval mèg sosem találkoztam :)

1 éve

Harga
Harga
5 hónapja

Kalozka

Az énkép is lehetne egy megoldás,de nem fogadja el a rendszer.

1 éve