"Theimage"

Fordítás:A kép

4 éve

10 hozzászólás


Jpiroska

Akár egy kép is, nem? ;)

4 éve

Shibelion

Akár. ;)

4 éve

nagyenyed

nekem el is fogadta

4 éve

Shibelion

Elképzelést is jelenthet az image.

4 éve

StanczRoza

Lehet meg :hasonmas ,szobor ... De miert nincs egy mondat vele?

4 éve

Sztankay54

Magyarban is használatos az " imázs" ,miért kell ilyen szavakat nyomatni?

2 éve

TortaSajt

Nekem meg azt mondta, hogy ez a szó azt jelenti: kèpzet. Ez mit jelent? Mert ezzel a szóval mèg sosem találkoztam :)

2 éve

Harga
Harga
9 hónapja

Kalozka

Az énkép is lehetne egy megoldás,de nem fogadja el a rendszer.

2 éve

aptg.gabi

"A kinézet." -jó.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.