Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim ne kadar yerimiz var?"

Çeviri:How much space do we have?

4 yıl önce

13 Yorum


dedicated_soul

"space "yerine "place" neden olmasın ki ?

4 yıl önce

ShukurluKamran

Ola bilir, Report edin

11 ay önce

mutlubasaran

How do we have space???

2 yıl önce

vinaysaini
vinaysaini

'Ne kadar yeri' = how much space, bir ifadedir.
Bu yüzden 'how much' ve 'space' birlikte olmak gerektir.

2 yıl önce

mutlubasaran

çok tşk... Türkçeniz çok ileri düzeyde... ;) hade you graduated from Turkish School?

2 yıl önce

SalihBilgili

Aynen neden olmasın?

3 yıl önce

alican.dem

Spqce bos yer anlaminda kullaniliyor.

3 yıl önce

candost2
candost2

place neden kabul edilmiyor?

2 yıl önce

vinaysaini
vinaysaini

Çünkü İngilizce, cümle place ile mantıklı olmaz

2 yıl önce

ShukurluKamran

Bayaa da kullanılan bir ifade How many places do we have?

11 ay önce

AALOGRENCISI

space yerine room?

2 yıl önce

vinaysaini
vinaysaini

Evet, ama bir oda ise ancak 'room' yerinde 'space' kullanamazsınız.

2 yıl önce

lkerozdemi

Ben area yazdim space yerine kabul etmedi

1 yıl önce