Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim ne kadar yerimiz var?"

Çeviri:How much space do we have?

0
4 yıl önce

13 Yorum


dedicated_soul

"space "yerine "place" neden olmasın ki ?

7
Cevap ver4 yıl önce

ShukurluKamran

Ola bilir, Report edin

0
Cevap ver8 ay önce

mutlubasaran

How do we have space???

1
Cevap ver2 yıl önce

vinaysaini
vinaysaini

'Ne kadar yeri' = how much space, bir ifadedir.
Bu yüzden 'how much' ve 'space' birlikte olmak gerektir.

0
Cevap ver2 yıl önce

mutlubasaran

çok tşk... Türkçeniz çok ileri düzeyde... ;) hade you graduated from Turkish School?

0
Cevap ver2 yıl önce

SalihBilgili

Aynen neden olmasın?

0
Cevap ver3 yıl önce

alican.dem

Spqce bos yer anlaminda kullaniliyor.

0
Cevap ver3 yıl önce

candost2
candost2

place neden kabul edilmiyor?

0
Cevap ver2 yıl önce

vinaysaini
vinaysaini

Çünkü İngilizce, cümle place ile mantıklı olmaz

0
Cevap ver2 yıl önce

ShukurluKamran

Bayaa da kullanılan bir ifade How many places do we have?

0
Cevap ver8 ay önce

AALOGRENCISI

space yerine room?

0
Cevap ver2 yıl önce

vinaysaini
vinaysaini

Evet, ama bir oda ise ancak 'room' yerinde 'space' kullanamazsınız.

0
Cevap ver2 yıl önce

lkerozdemi

Ben area yazdim space yerine kabul etmedi

0
Cevap ver1 yıl önce