"He makes boxes."

Çeviri:O kutu yapar.

4 yıl önce

40 Yorum


feridez

boxes çoğul ama nasıl kutu yapar oluyor ki

3 yıl önce

mustafa455802

Burdaki boxes çoğul olarak değil kural olarak kullanılıyor.biz genel ifadelerde tekil onlar ise çoğul kullanıyorlarmış.

2 ay önce

Bertan5

"kutuları o yapar" dedim kabul etmedi.

3 yıl önce

WhyS0Serious

the boxes olması lazımdı o zaman

3 yıl önce

elifyagmur09

Çünkü o kutuya para olacak çünkü Başa He gelmiş

11 ay önce

sawashian
sawashian

Four apples͵ Dört elma. Burada “dört elmalar“ diyor muyuz? Hayır. Bu da bunun gibi birşey. “ He makes boxes / O kutular yapar“ cümlesini “O kutu yapar“ olarak çevirmeliyiz..! ;)

1 yıl önce

livebw

Peki o kutular yapar nasil kurulur?

7 ay önce

-PJM-

"He makes the boxes" olsaydı ama "o kutuları yapar" olurdu değil mi?

3 ay önce

Lancervirtue

Süper açıklamada

3 gün önce

TrzKz
TrzKz

Box kutu boxes kutular değil mi?

1 yıl önce

Gulsum_Heyder14

makes boxes o kutular yapar olmamalimiydi? He make box demiyorki

1 yıl önce

dragotreis

Türkçe olarak "O yemek yapar" dediğimizde aklımıza kaç tane yemek geliyorsa bu da benzer bir şey.

1 yıl önce

MehmetSehe

Mk bilmeden bilir gibi yorum yapıp insanların aklını karıştırmayın.

1 yıl önce

NisaHavva147696

O kutuları yapar dedim kabul etmedi boxes çogul olmuyor mu?

10 ay önce

gamzesurcan

he makes box diyemez miydik?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. yine genel ifadelerde çoğul olma zorunluluğu var

4 yıl önce

Can802812

Anlamadım

1 yıl önce

KeremGolba

he makes ''a'' box.

4 yıl önce

birlisan
birlisan

O kutular yapar da oluyor

4 yıl önce

ekinasli

Kutular hazırlar dedim yanlis dedi bi sey anlamadim ben bundan :) :) :D

3 yıl önce

Aliefeali33

bu ne ya

2 yıl önce

Aliefeali33

bu ne ya

2 yıl önce

furkanozcelik93

Hata var gibi :)

2 yıl önce

MorukYasin

o kutuları yapar desek kabul olmazmı? amin

2 yıl önce

elifyagmur09

Olur

11 ay önce

yaylagokha

Saçma

1 yıl önce

arzu484003

boxes çoğul

1 yıl önce

MuallimHaz

Türkiye klübüme girmek isteyene 2TQFBU

1 yıl önce

SiriusBlack99

Kutuları diyebilmemiz için boxes' mı olmalıydı? Değilse nasıl olur?

1 yıl önce

Goker67

Doğru çeviri olarak verdiği çeviriyi yazınca da hata veriyor.

1 yıl önce

mmhanAlc1

O kutular yapar ?

1 yıl önce

Resmiye812753

He makes boxes

1 ay önce

CHADTEKNBA

Hatali değilmi

2 yıl önce

besteller1

Kutular cogul yaziyor ama

2 yıl önce

peacebp

he makes boxes neden 2 tane s var açıklar mısınız anam babam

3 yıl önce

_furkan14_

Ifade geniş zaman olduğu için "makes" kullanılması gerekiyor e haliyle "boxes" da bundan nasibini alıyor :)

3 yıl önce

Dinarzel

Makes genis zaman box'es' cogul

2 yıl önce

BilalAkyazi

Evet sanirim bir hata yakaladim uygulamada. Belkide bilmedigim birseydir

2 yıl önce

Tahaozr
Tahaozr

Tövbe tövbe! Duolingo sapıttı iyice :-)

1 yıl önce

Fatih_Polat

kutu burada hangi anlamda :)

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.