Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He makes boxes."

Çeviri:O kutu yapar.

4 yıl önce

27 Yorum


feridez

boxes çoğul ama nasıl kutu yapar oluyor ki

3 yıl önce

Bertan5

"kutuları o yapar" dedim kabul etmedi.

3 yıl önce

WhyS0Serious

the boxes olması lazımdı o zaman

3 yıl önce

TrzKz

Box kutu boxes kutular değil mi?

1 yıl önce

sawashian
sawashian

Four apples͵ Dört elma. Burada “dört elmalar“ diyor muyuz? Hayır. Bu da bunun gibi birşey. “ He makes boxes / O kutular yapar“ cümlesini “O kutu yapar“ olarak çevirmeliyiz..! ;)

1 yıl önce

livebw

Peki o kutular yapar nasil kurulur?

4 ay önce

-PJM-

"He makes the boxes" olsaydı ama "o kutuları yapar" olurdu değil mi?

3 hafta önce

Gulsum_Heyder14

makes boxes o kutular yapar olmamalimiydi? He make box demiyorki

1 yıl önce

dragotreis

Türkçe olarak "O yemek yapar" dediğimizde aklımıza kaç tane yemek geliyorsa bu da benzer bir şey.

1 yıl önce

MehmetSehe

Mk bilmeden bilir gibi yorum yapıp insanların aklını karıştırmayın.

10 ay önce

NisaHavva147696

O kutuları yapar dedim kabul etmedi boxes çogul olmuyor mu?

7 ay önce

gamzesurcan

he makes box diyemez miydik?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. yine genel ifadelerde çoğul olma zorunluluğu var

4 yıl önce

Can802812

Anlamadım

11 ay önce

birlisan
birlisan

O kutular yapar da oluyor

4 yıl önce

ekinasli

Kutular hazırlar dedim yanlis dedi bi sey anlamadim ben bundan :) :) :D

3 yıl önce

Aliefeali33

bu ne ya

2 yıl önce

Aliefeali33

bu ne ya

2 yıl önce

furkanozcelik93

Hata var gibi :)

2 yıl önce

MorukYasin

o kutuları yapar desek kabul olmazmı? amin

2 yıl önce

elifyagmur09

Olur

8 ay önce

yaylagokha

Saçma

1 yıl önce

arzu484003

boxes çoğul

1 yıl önce

MuallimHaz

Türkiye klübüme girmek isteyene 2TQFBU

1 yıl önce

SiriusBlack99

Kutuları diyebilmemiz için boxes' mı olmalıydı? Değilse nasıl olur?

11 ay önce

Goker67

Doğru çeviri olarak verdiği çeviriyi yazınca da hata veriyor.

10 ay önce

mmhanAlc1

O kutular yapar ?

9 ay önce