1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bazen iyi olmak zordur."

"Bazen iyi olmak zordur."

Çeviri:Sometimes it is hard to be nice.

March 1, 2014

7 Yorum

Konu önem sırasına göre

adamlion

Sometimes, to be nice is hard. Olmaz mı?

March 28, 2016

AhmetSeker7

It is neden kullanilmiski


AhmetSeker7

"It is " kullanma sebebi "is=dir" yalniz kullanilmadigi icin mi? Yani he/she ' de olabilir mi?


aaelamine

Hayır, he/she olamaz. Nedir zor? İyi olmak. Yani "it" "iyi olmak" a atıfta bulunur. Bu cümleyi böyle çevirebilirsin: "Sometimes, it is difficult to be nice" veya "Sometimes, being nice is difficult". Umarım sana yardım edebildim.


dedicated_soul

"to be" yerine being neden olmasın ?


AkcabeyLee

Güzel örnek hep sıradan örnek sıkıcı


Serappmrg

Sometimes, to be nice is hard neden olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.