A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Tanulásra kényszerítettem őket."

Fordítás:I have forced them to study.

0
4 éve

8 hozzászólás


Shibelion

Az is jó, hogy: I've made them to study.

3
Válasz4 éve

miskei
miskei

i have forced to study them - ez a szórend miért hibás?

1
Válasz3 éve

Shibelion

Mert így körülbelül ezt jelenti: Kényszerítettem, hogy tanulmányozzam őket. ...

3
Válasz3 éve

csabibarca

A egyenes szórend szerint alany vagyis i+segédiege és ige vagyis have forced+részeshatározó hagyis them-őket.

1
Válasz3 éve

Shibelion

Ebből nem értettem semmit, de lenne egy kérdésem:
Angolul akarsz tudni, vagy nyelvvizsga kell?

4
Válasz3 éve

hegedus10

Ez mekkora, ott a hatalmas pont!

1
Válasz3 éve

PalikDezs

"I've made them study" ez nem jó?

1
Válasz2 éve

Mate_mc

Nem. Nyelvtanilag az lenne,de a feladat nem engedi nekem sem! >:(

1
Válasz2 éve