Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I would have had money."

Μετάφραση:Θα είχα αποκτήσει χρήματα.

πριν από 1 χρόνο

5 σχόλια


ntiki

I'll had money?

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

Προτείνει τη μετάφραση "Θα μπορούσα να είχα χρήματα " αλλά δεν τη δέχεται ως σωστή..Το "Θα είχα αποκτήσει χρήματα" είναι δυνητικό ή μέρος μιας υπόθεσης? "Θα είχα αποκτήσει χρήματα αν... (δεν συνέβαινε αυτό)"

πριν από 10 μήνες

Valentine897317

" θα είχα κάνει λεφτά", λέγεται επίσης και είναι σωστό

πριν από 7 μήνες

BTtT5

Σωστή η απάντησή μου

πριν από 1 χρόνο

vag935912

sto peos mas file

πριν από 1 χρόνο