A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Kék a nadrágja."

Fordítás:Her pants are blue.

4 éve

9 hozzászólás


szelrobi

Miért are? Egy nadrágról van szó.

4 éve

patrik31

Nekem is ez a problémám

4 éve

DomaHegyi

Azért mert azt hogy két szára van azt igy fejezi ki az angol.

3 éve

SomCsilla

Kétféle van belőlük: amelyek két különálló részből állnak - ezeket elképzelhető néha egyes számban használni, amennyiben a pár egy darabjáról beszélek: shoes, boots (csizma), gloves (kesztyű), socks (zokni), stockings (harisnya), és amelyek semmiféleképpen nem használhatóak egyes számban, mert nem "szedhetők szét": trousers, jeans, shorts, glasses, goggles (búvárszemüveg), scissors, compasses (körző), suspenders (nadrágtartó), tights (harisnyanadrág), knickers (bugyi), pants (nadrág, alsónadrág), underpants, panties (bugyi), breeches (térdnadrág), pyjamas, pliers (csípőfogó), pincers (harapófogó), binoculars (kétcsövű távcső) stb. Mindkettőre igaz, hogy ha egy ilyen tárgyról beszélek, akkor az a pair of ... szerkezetet szoktuk használni, s ha többről, akkor a two/three pairs of ... szerkezetet. Ha a számosságot nem kívánjuk hangsúlyozni, akkor egyszerűen többes számban használjuk őket.

na pontosan ezért "are"

4 éve

Harold69.uk

Az ok hogy a zokniból és a cipőből kettő van de elég nehéz egyszerre két nadrágot felvenni. :)

4 éve

Tibor.gazda

Szerintem is!

4 éve

lili.meloc

Ja

4 éve

laczkosanyika

Az én gondom az, hogy férfiként miért nem fogadja el????? His trousers are blue-t válaszoltam és csak Her-el helyes neki :O

3 éve

Zsuzsa600597

Lehet hogy a trousers az női nadtág?,,,,,,,

1 éve