"Şimdiye kadar yeni bir şey yok ."

Çeviri:Bisher nichts Neues.

January 25, 2017

7 Yorum
Tartışma kilitli.


YucelBilgi

(Bisher gibt es nicht Neues) de doğru olmalı.


messer689857

Es gibt bisher nichts neu


SabineBergmann1

Es gibt bisher nichts NeuES.


mike93795

mittlerweile nichts neues yada mittlerweile gibt es kein neues doğru olabilir mi


SabineBergmann1

Maalesef hayır."şimdiye kadar" = "bisher" ya da "bis jetzt", "mittlerweile" = "bu arada", bazen "şimdi".

'kein' yalnızca gerçek isimlerle kullanılabilir, fiil ile değil. "Bis jetzt/bisher (gibt es) keine Neuigkeiten." olabilir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.