"Theladywearsareddress."

Fordítás:A hölgy piros ruhát visel.

4 éve

8 hozzászólás


Naomi_771

rendszeresen a red-et vorosnek forditja le es mikor voroset irok ki javitja pirosra......

3 éve

Korondyolga

leírtam LADY...piros ruhát visel....azt gondoltam a lady-t nem kell fordítani, tévedtem, mert a lady nem ismert.....balga voltam.Kérdésem miért kell forditani, mikor lady elegáns kifejezés. köszi Ági

1 éve

Korondyolga

no erre se válaszoltál, én megint beleszaladtam, hát tudatlan vagyok a jóra...puszi Ági

1 éve

Harga
Harga

Azért fordítandó, mert nem magyarul van? Dupolingo megoldása korrekt, érdemes azt megtanulni.

11 hónapja

rita01020304
rita01020304

"A hölgy visel egy piros ruhát. " Elbuktam a szórenden. :-(

4 éve

Tamas51

Nem is a legjobb ez a szórend.

2 éve

KrauszMrta

Én "hord"-nak fordítottam és a szórendet is megcsavartam egy kissé: "Piros ruhát hord a hölgy." Nem fogadta el! Most, ahogy "ízlelgetem" a fordításomat, valóban nem hangzik igazán jól. Ebben a szórendben a "visel" talán elfogadhatóbb lett volna. Szerintetek? u.i.: Olga01020304, csodálatos a képességed és tudományod! Gratulálok! Irigylésre méltó!

8 hónapja

BeatrixKer

A nő piros ruhát visel

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.