1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir haben Wasser."

"Wir haben Wasser."

Çeviri:Suyumuz var.

January 25, 2017

7 Yorum


hanife383710

Ayni anlamda suyumuz ve var zaten hic bir sey yoktan var edilemezki


fyzakk

"Bizim suyumuz"? Var anlamini tasiyan kelime hangisi?


PelinFidan3

Aslında haben sahip olmak anlamına taşıyor tam olarak "var" diye çeviremeyiz bence en doğrusu "Suya sahibiz" olarak çevrilebilir


Jenie230515

"Wir Wasser=Bizim su/Bizim suyumuz, Wir haben ein Wasser=Bizim suyumuz var" Demektir.


zeliha158877

Sahib olmak demek eşittir var demek yani bizim suyumuz var


enes995955

Bizim suyumuz var da olabilir. Wir haben Wasser. Yanlis diyor


emrullah2012

"Şu anda konuşamıyorum"

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.