1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "I design clothes."

"I design clothes."

Vertaling:Ik ontwerp kleding.

March 1, 2014

7 opmerkingen


EmmeeLove

Hmmhh..maar ehm.. in de zin stond 'I DESIGN clothes' dus..versieren= to decorate wat u me nu heeft uitgelegd..maar wat betekent 'design' dan eigenlijk?

October 3, 2018

EmmeeLove

Geachte mensen van Doulingo.

Ik ben bezig met Engels leren en het zegt dat ik dit moet vertalen 'I design clothes' ( ik doe het via typen ) en ik heb dit erop geantwoord 'Ik versier de kleding' ik vind dat 'versier' er ook goed bij past, het antwoord ligt dicht bij het antwoord van 'versier' als jullie hiermee accepteren dan betekent dat deze website wat aangepast moet worden.

Ik doe een spel genaamd ROBLOX daar leer ik ook wat Engels van en Spaans. Daarop heb je allermaal soorten talen. De meeste spreken Engels, ik heb een zus die de dingen vertaalt voor me.

Zij zegt ook gewoon 'versiert' Kunnen jullie uitleggen waarom het zo zit?

Bedankt en heb voor de rest nog een mooie dag (:

October 3, 2018

durpplays

ontwerp

May 10, 2019

Lisette542752

Ik vind dat ontwerpen en designen betere vertalingen zijn van 'to design' dan creëren. Bij creëren denk ik eerder aan to create

July 7, 2019

roesoe_men

Mmmmhhh... ONTWERPEN?

July 22, 2019

Legrelle.121

"Ik ontwerp klederen. " zou moeten goedgekeurd worden. "Klederen" is ook een nederlandstalig meervoud

October 5, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.