"Wir essen Eier zum Frühstück."

Çeviri:Biz kahvaltıda yumurta yiyoruz.

January 25, 2017

16 Yorum
Tartışma kilitli.


[aktif olmayan kullanıcı]

    ''Eier'' yumurtalar demek değil mi ? ''Kahvaltıda yumurtalar yeriz.'' yazınca yanlış oluyor.


MustafaOuz835032

    bunu ben de anlamadım.


gulenzek

    "Kahvaltıda yumurtalar yiyoruz" kabul edilmeliydi.


aygul79

    Beim Fruchstuckle zum Fruchstuckun farki ne?


laz614

    Bei yaninda anlamina gelir . Zum dativ olur. Ornek Das Frühstück dem olur ve bu zum dönüşür yani e hali olur. Dativ das - dem - zum. Die -der -zur . Der -dem - zum ikincisi wo sorusunu sorun.


zgrpek3

    Burada neden am/auf/zu dan birini kullanmadık ? Zum -e/-ye/-a/-ya yönleri değil miydi ?


oduman77

    zum= zu dem Burada zu dem Frühstück kullanıldı.


reyhansivis

    Neden zu kullanildi??


oduman77

    1-Wir essen zum Frühstück Eier. 2-Wir essen Eier zum Frühstück. 3-Wir essen Frühstücken Eier. Bu üç cümle de doğru.


MuslumEsma

    zum ile beir farkı ne


glnaz200360

    Kahvaltida yumurtalar yeriz yazdim kabul etmedi...


BesirBrown

    Allah askina biri bana neden zu kullanildigini soylesin.


Karaman06

    Eier görunce yumurtalar yazdım bir canim gitti.


MetinBUDAK1

    Kahvaltıda yumurta yiyoruz.


Junghami

    Türkçe'de öyle hir kullanım olmadığından kabul etmiyor hep.


future534057

    beim Frühstück? (sag Man so?)

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.