1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yesterday I touched a bird."

"Yesterday I touched a bird."

Çeviri:Dün ben bir kuşa dokundum.

March 2, 2014

16 Yorum


Melisa12541

Dün ben kuşa dokundum yazdim ama kabul etmedi bence doğru çünkü kuşa zaten bir tane olduğu belli


Deniz59231

Dün kuşa dokundum kabul görmemesi biraz gereksiz fikrimce


HzEmre

kuşa olması için "The" olması gerekiyor.


atikus55

başka bir cümlenizde kediye süt verdi derken'' gave to cat'' kuşa dokunduda niçin ''touched to bird'' olmuyor. ''to'' olması e,a gerekmiyor mu?


ddltwipek

Ya bu aslinda karisik bi konu ben de anlamadim aciklayacak biri var miii


DogukanKaygusuz

İngilizce'de "the" ve bazen "a/an" ifadeleri ismin başında olunca Türkçe'ye çevrilirken aynı "to" ifadesi gibi bir anlam ile çevriliyor.

İngilizce hocalarımız daha güzel yanıtlar verecektir ama neredeyse her gördügüm ifade de "the" ifadesi olunca belli, bilinen bir şey oldugu için "to" gibi bir yönelme ifadesi alıyor.


smartmanist

Çünkü touch: - e dokunmak anlamındadır.


green.berry

"Dun kusa dokundum" neden yanlis?


BilgeUzunkaya

Ben dün bir kuşa dokundum diyen var mı? Ve doğru mu çıktı


OnurCahitY

Evet ben bu cevabı verdim ve kabul göründü


Selahattin1903

Kusa dokundum ile bir kusa dokundum arasinda ne gibi fark var ki kabul edilmeliydi


smartmanist

Çünkü touch: - e dokunmak anlamındadır.


AYK1R1

The bird diyor amk


GokhanGecer

Dokandım yazdım kabul etmedi


Kaan264734

Ulan doulingo Bi düzeltmedin şu saçma cevaplarını yaa. ben dün bir kediye dokundum dün kediye dokundum aynı anlamlara geliyor bizim ben demeye bir demeye ihtiyacımız yok Türkçede zaten gizli özneler var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.