A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I had called his father."

Fordítás:Felhívtam előtte az édesapját.

4 éve

21 hozzászólás


Baarborka

"Apját", "édesapját "... Emiatt elvesztettem egy életet!!!

4 éve

Orsi1026

jelentsd!

4 éve

mavlac

Ha felhívtam, csak én lehettem, mire jó az igeragozás. Ez a lecke nagyon fejlesztésre szorul még.

4 éve

fectroll
fectroll

Mint ahogy az angol nyelvtudásod is.

Szerinted ha azt mondom, hogy "FELHÍVTAM", akkor a szó jelentheti azt is, hogy a kutyám hívta fel, vagy ki az anyámra gondolok, mikor azt mondom, hogy "FELHÍVTAM", mi?

Szerintem te rohadtul ne savazd a duolingót!!!!!!!!!!!!

3 éve

phlewforever

(Mikor ez megtörtént) addigra már felhívtam az apját?

3 éve

fectroll
fectroll

Úgy van.

3 éve

anivirag92

Előbb felhívtam az apját? Segítsetek miért nem jó?

3 éve

Bogica431656

Honnan lehet ezt tudni hogy itt éppen 'előtte' szó van még a mondatban?

1 éve

Tamas51

Az igeidő jelzi. I called his father.=Felhívtam az apját. I had called his father=Előtte felhívtam az apját. (még vmi. történt az előtt mielőtt hívtam volna) Pl.(:Felpofoztam de) Előtte felhívtam az apját.

1 éve

kyarajoy

Pl.(:Felpofoztam de) Előtte felhívtam az apját. :D Ez nagyszerű példa volt. Röhögve tanul az apja lánya a legjobban. :D Köszi!

1 éve

Bogica431656

Köszönöm :)

1 éve

Tamas51

Örömmel máskor is.

1 éve

vasvariistvan

Valaki a MÁR használatát ajánlotta, és mintha működne

5 hónapja

calyst

Ez a tetű lecke most vette el a kedvemet az egésztől. Az egesz egy következetlen baromság.

2 éve

Sztankay54

Nem ártana ha az elötte szót nem hosszú "Ő"-vel írná.

2 éve

Tamas51

IQ bajnok Sztankay, nem mondom, hogy "ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna" mert ez azért így nem igaz de nem ártana ha kicsit jobban titkolnád a fene nagy műveltségedet.

2 éve

Sztankay54

Az "elöbb" és az "elötte "között mi a lényegi különbség.Kezd a faszságokkal tele lenni a hócipőm.Talán érdemesebb más fizetős tananyaggal foglalkozni,ott legalább megvan a korrekt visszajelzés.

2 éve

Tamas51

Sztankay54, az "elöbb" és az "elötte" között semmi lényegi különbség nincs. Egyik sem egy helyesen leírt magyar szó. Csak a te háborgó agyadban léteznek. Egy élmény volna ha végre elhúznál egy fizetős tananyaggal foglalkozni - csak azt ne hidd, hogy az majd segít rajtad. Remélem korrekt volt a visszajelzés.

2 éve

Simon_Zoli

Ebben teljesen igazad van. Én pont ezért hagytam abba kb. egy évvel ezelőtt. Pár hete újra elkezdtem ismételgetni, de semmi sem változott. Igaz a bétából kijöttünk, de közel egy éve jelentett hibák nincsenek még mindig kijavítva. Ez a rész pedig kifejezetten pocsék.

2 éve