1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "What color is the shirt?"

"What color is the shirt?"

Tłumaczenie:Jakiego koloru jest ta koszula?

March 2, 2014

9 komentarzy


Sylwiaakom

Uznano prawidłowa odp za błędną. Bez sensu


imaginaryfriendd

Ale może tylko wydawało się, że jest prawidłowa?


buskes76

"What color is the shirt" - "Jakiego koloru jest koszula?" jest tu chyba bliższym tłumaczeniem niż "Jaki kolor ma koszula"


koliber052

Gdyby bylo this to by bylo ta koszula


Dzuliette

A czemu nie może być koszulka?


Dzuliette

Shirt- koszula a T-shirt koszulka?


Jagoda172293

Tu jest błąd. ,,What color is the shirt?,, to znaczy ,,Jaki kolor jest na koszuli?,,


KordianOle

Cześć, twoje tłumaczenie jest błednę, po 1 nie ma żadnego sensu, bo w poprpawnej polszczyźnie nie mówi się jaki kolor jest na koszuli, tylko "Jakiego koloru jest ta koszula. A jeśli chciałabyś znać tłumaczenie twojego zapytania, brzmiało by ono następująco "What colour is on the shirt?" = ,,Jaki kolor jest na koszuli?,,. Co do pytania od duolingo, jego popularna forma występuje z this, co nie oznacza zarazem że "the" jest nie poprwana.


jan106772

What to jest CO! How to jest Jaki ? Jakie? Jak?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.