1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "What color is the shirt?"

"What color is the shirt?"

Tłumaczenie:Jakiego koloru jest ta koszula?

March 2, 2014

19 komentarzy


Sylwiaakom

Uznano prawidłowa odp za błędną. Bez sensu


imaginaryfriendd

Ale może tylko wydawało się, że jest prawidłowa?


MagdalenaP566583

Uznało mi jakiegokolorujesttakoszula


Jan114677

Celowo tak postępują


buskes76

"What color is the shirt" - "Jakiego koloru jest koszula?" jest tu chyba bliższym tłumaczeniem niż "Jaki kolor ma koszula"


Smokholand

Nie jakie tylko jaki


Dzuliette

A czemu nie może być koszulka?


Dzuliette

Shirt- koszula a T-shirt koszulka?


EwelinaLil2

Nie wiem ale angielski jest fajny


KarolinaBorak01

Gdyby bylo this to by bylo ta koszula


bat400870

Wystarczy the by była ta konkretna


_QY9o

Mi wyskoczyło null co to jest?


anulka.w008

Ja nie zdążyłam nic powiedzieć i zaliczyło jako POPRAWNIE.


Stokrotka87

Chciałam dać polską literę i mi wysłało!


SewerynCie

Czemu nie akceptuje "jaki to kolor koszuli?"


Jagoda172293

Tu jest błąd. ,,What color is the shirt?,, to znaczy ,,Jaki kolor jest na koszuli?,,


KordianOle

Cześć, twoje tłumaczenie jest błednę, po 1 nie ma żadnego sensu, bo w poprpawnej polszczyźnie nie mówi się jaki kolor jest na koszuli, tylko "Jakiego koloru jest ta koszula. A jeśli chciałabyś znać tłumaczenie twojego zapytania, brzmiało by ono następująco "What colour is on the shirt?" = ,,Jaki kolor jest na koszuli?,,. Co do pytania od duolingo, jego popularna forma występuje z this, co nie oznacza zarazem że "the" jest nie poprwana.


GabrysiaDe1

Kxhsjgsusisgsusksudy

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij