1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We have played all day."

"We have played all day."

Fordítás:Egész nap játszottunk.

March 2, 2014

8 hozzászólás


evairenpinter

Ha az egeret odateszed az "all" szóhoz, akkor láthatod, hogy (egyes számmal) "egész" -, mármint az "all" jelentése.


ondresik21

a minden nap miért nem jó?


keep2000

Az every day lenne inkább


csillagharcos

mert nem az van leírva


Katalin5246

nahát, én itt a D" betűt egyáltalán nem hallom!


vasvariistvan

Valóban nehéz hallani ezeket a, dé-ket, de figyelj az előtte lévő have-re.


neeb12

Ezt ìrtam le.Mièrt nem fogadja el?


E.K.9

we have played all day long a helyes alkalmazas

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.