"Goodbye!"

Traducere:La revedere!

March 2, 2014

69 de comentarii


ghita_carmen4

Bye se spune pa si goodbye se spune la revedere si ramas bun

February 20, 2015

any773801

Da

October 22, 2017

levente326401

Yes

October 27, 2017

Suzy_DC

Eu am scris ,,Ramas bun" pentru ca nu aveam ,,La revedere" si mi-a dat corect. Este bine?

November 16, 2014

2005sandrA

da pt. ca acest cuvant are doua sensuri la revedere si ramas bun

December 19, 2014

CristeaCla5

Da este corect

January 28, 2016

mateimg

da

March 6, 2016

MariaAndre400547

Goodbye inseamna : la revedere sau ramas bun ! Bye inseamna pa

February 15, 2016

Vali992382

La revedere! Ramas-bun!

September 22, 2017

diana739901

E simplu,dar mai nou e la revedere!!

April 19, 2017

Bogdan976808

Da

May 19, 2017

123456789119464

Eu scriu și goodbye și la revedere și rămas bun și nu merge

June 10, 2017

lizamuza1

Daasae

February 20, 2018

IoanaGheor14

Am vrut sa vad daca ma corecteaza

April 26, 2017

radu_b

e simplu ca bunã ziua

March 18, 2018

IndiraSinghRo

de ce nu merge pa ?

April 10, 2018

SergiuZaha

este incompatibil cu semantica romane limbii

November 18, 2018

Sertea

Thank you

December 13, 2018

justina790814

Usor

January 11, 2019

justina790814

Uorș

January 11, 2019

Alexandra476053

Era simplu

May 13, 2016

Razvan604917

Goodbye!

January 29, 2017

Andrei992769

Where are you go fam?

February 14, 2018

MARIA575290

Gshd

February 13, 2017

sabin420439

Bye =paaaaaa

February 12, 2016

mihaielafo

Pa nu înseamnă GOODBYE

August 29, 2016

Adina.Adin2

Denisa ai foarte mare dreptate

November 2, 2016

FlorentaMo

Nu pot sa cred 41 de comentari

November 4, 2016

RuxandraDi6

Se poate si pa

January 10, 2017

georgeliag

Ok

February 2, 2017

oana281621

Simplu:))

February 5, 2017

PatriziaPa907480

Dar daca acest cuvant are doua sensuri, n-ar trebui sa le accepte pe ambele?

February 9, 2017

baghira86

English

February 23, 2017

victoria414646

Ucc

June 24, 2016

teo42693

Paulin Popescul are dreptate oamemi buni

November 14, 2016

Stefan3793

Papa și la revedere este același lucru.DUOLINGO!

January 12, 2017

InfinityCa5

Nu este acelasi lucru !si nu exista cuvant PAPA

April 19, 2017

MARIA575290

Lasatima sa fac ce vreau si sa scriu ce vreau !Chiar ma enervati !!Pe bune

February 13, 2017

Esty_pandi

Păi ți a zis cineva să nu faci cum vrei?

July 23, 2019

Xandercopter

Goodbye se mai spune bye

May 11, 2015

andre1oana

Goodbye=la revedere Bye=pa

May 26, 2015

InfinityCa5

Nu

April 19, 2017

Denisa166155

Goodbye=la revedere Bye=pa

February 21, 2016

Cristina868708

Nu se mai spune si bye pt ca nu inseamna acelasi lucru

May 5, 2016

Ionut985364

Ba nu

February 2, 2016

duolingodia

Eu am scris bye si a mers e bine dar mi-a zis goodbye ciudat

February 24, 2015

Sandy-many

De ce Nu merge si pa???????????????

October 24, 2014

emilymunteanu

Pentru că pa se scrie la bye

January 3, 2015

George-Teodor

Asta e traducerea lui ,,bye''

June 30, 2015

nicoleta12345678

Pa se spune bye si e prescurtarea de la goodbye

October 26, 2014

petra43255

Pentru ca pa in engleza se scrie "hello!" "Googbye" inseamna "ramas bun" sau " la revedere"

January 9, 2015

AdaDaniela2005

La pa se zice bye nu hello

February 22, 2015

IlincaGrui

Pa=bye Hello=buna

May 14, 2015

gligorasioan

Vroia sa zica cum se zice Sarut mana in germana doar de asta vorbim

September 29, 2014

madalinned

Adio nu merge:(

September 21, 2014

fantomitzah

”farewell” = ”adio”

September 21, 2014

mateimg

corect ,tu ai facut asa,madainned?

March 6, 2016

petra43255

Adio inseamna "la revedere sau (pa) pentru totdeauna!" Ai scriis tu gresit, fara suparare!

January 9, 2015

DaMenf

Cred ca voiai sa zici "pa" in afara parantezelor si "pentru totdeauna" in paranteze.

June 17, 2015

andreipetru2004

nu e bine si saramana

March 2, 2014

Mihaela-an1

Nu ca inseamna la revedere

September 2, 2014

djmarcelian00

Sărutmâna

March 19, 2014

fantomitzah

Se zice în două cuvinte "Sărut mâna".

Dar această expresie românească nu prea cred că are corespondent apropiat în alte limbi. Oricum, nefiind una din principalele traduceri ale lui "Goodbye", nu am adăugat-o ca soluţie. Cine ştie, poate în cursul invers, de română pentru vorbitorii de engleză, vom decide dacă e bine să o predăm, fiind destul de utilizată la noi.

March 26, 2014

Giumba-Monica09

cineva are dreptate insfarsit!

December 13, 2014

PeterAlber2

Küss die Hand = Sărut măna (germană)

April 10, 2014

fantomitzah

Interesant, mersi! :-) Este utilizata in mod frecvent?
Dar nu cred că apare prin cursurile de germana, nu? Eventual cand va aparea curs intre romana si germana poate va aparea si aceasta expresie.

April 11, 2014

alopebere

Si "Pa" nu înseamna "Goodbye"? De ce e gresit? Eu traiesc în germania de multe ani si niciodata am auzit "Küss die Hand" ca "Goodbye" sau "Sarut mana". Poate ca mai înainte da, dar acum sigur ca nu se foloseste.

August 29, 2014

NeneciuCatalin

Cand va aparea cursul intre romana si germana? Dar intre romana si franceza? Cu romana ca baza. Va multumesc! (nu stiam unde sa intreb)

October 21, 2014

George-Teodor

Alo,aici invatam engleza,nu germana!

October 29, 2015
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.