"Sind das seine Jungen?"

Çeviri:Bunlar onun oğulları mı?

January 26, 2017

10 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

Bunlar onun oğlanları mı?


SabineBergmann1

Evet, bu doğru. "Bunlar onun oğulları mı? Almancada "Sind das seine Söhne?"


Fatma12358

Doğru olmalı


SabineBergmann1

Evet. 'Sind das seine Jungen' Bu aslında sadece hayvanlar hakkında konuşurken söylenir.(das Junge/die Jungen bu cümlede = köpeğin/kedin yavrusu/yavruları İnsanlardan bahsettiği zaman 'Söhne' diyoruz


omerboomer

"Bunlar oğulları mı" aynı şey


nurpinar

Neden "sind diese" degil, cogul oldugu halde?


gulenzek

"Das" çoğul veya tekil olarak kullanılabiliyor!


humetin

Das sind die Jungen, die im Garten spielen.

Bunlar bahçede oynayan delikanlılar.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.