1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A könyveid?"

"A könyveid?"

Fordítás:Your books?

March 2, 2014

13 hozzászólás


Vukkvi

Javasolnam, hogy tanulas kozben olvasgassatok a hozzaszolasokat, akkor is, ha helyesen valaszoltok. Sokat lehet tanulni belole, mit.miert...


bmp001

Is it your books? Ez a megoldás nem jó?


bori.varga

Ez egyértelműen nem jó, ha ezt lefordítod magyarra már úgy sem helyes : "Ez itt a te könyveid?" A ti variációtokkal így hangzana helyesen: " Are they your books?" De még ez sem lenne jó, mert ez azt jelenti hogy: " Ezek a te könyveid?" nem pedig azt hogy "A könyveid?"


nusimori

én is azt írtam, vajon miért nem jó?


viki909010

Kérdőjel helyett pont kellene. Így megtévesztő..


vivien0323

én is azt írtam és nem fogadja el, pedig szerintem ez helyes.


r.kriki

Én véletlen nem raktam kérdőjelet ^_^


MargitOrsz

The your books? Ez miért nem jó?


Mogyika12

Én is ezt írtam akkor miért van ott hogy "the"?


Vukkvi

Az angol nem hasznalja birtokos esetben a nevelot. A macskám . My cat. És helytelen az, hogy The my cat - Ilyen NINCS.


arterv2

Olvasd el a birtokos névmások leckénél írtakat.Angolban nem tesszük ki a birtokos névmás elé the csak magyarul mondjuk úgy.


TheGreatMarker

Kérdőjel helyett pont kellene, megtévesztett elsőre

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.