1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Még egy sört akarok."

"Még egy sört akarok."

Fordítás:I want another beer.

March 2, 2014

7 hozzászólás


PterGyrks

hm... "egy másik sört akarok" akkor miért a "még egy sört akarok a jó??"


radnaitomi

Mert az 'another' a fenti szövegkörnyezetben jelenti azt is, hogy még egyet.


PterGyrks

Értem én, de akkor miért nem fogadja el? Honnan tudhatom ennyiből a szövegkörnyezetet? Vagy nem jó az "egy másik sört akarok"? Akkor hogy van az... Mindegy, jelentettem,meglátjuk.

kösz a választ


matzoli

Az oké hogy jó az another -rel , de hogy lett volna jó mondjuk a yet-tel? Köszi előre is.


aptg.gabi

I want to have a beer. ez jó?


radnaitomi

Nem mert nincs benne, hogy még egyet. Az csak annyit jelent, hogy 'egy sört akarok'.

De ha a 'have' ige használatára gondolsz, az jó lehet amúgy: 'I want to have another beer.'

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.