1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It seemed familiar."

"It seemed familiar."

Fordítás:Ismerősnek tűnt.

March 2, 2014

12 hozzászólás


fafeju

megint esélytelen voltam a bagoly ellen... Szerintem a nő aki mondja a szöveget, és a bagoly összebeszéltek...:((


Bauer01

A familiar érthetetlen!!!!!! inkább finally érthető belőle!!!!! A szövegkörnyezet meg nincs!!!! miből kellene kitalálni??????


tfszofi

Én sem értettem.


MartonGeza

Tudom, mert írtátok, hogy a hangfelvételt nem javíthatjátok ki. Akkor valami másik példamondat kellene, mert a "familiar" szó úgy hangzik, hogy "newer" (újabb)


budavari-takacs

Ismerősnek látszott


brutus01

A látszik valaminek az a show ( showed,shown) igével alkotható.


jthassy

A hang nem érthető !!!!!


kispalgyula

Érthetetlen, pedig előtte már egyszer beleakadtam


HinelGabi

A ˇfamiliarˇszó érthetetlen...


pityek

A ˇfamiliarˇszó érthetetlen...


JoeSzab

Familiar- családias, intim, bizalmas, meghitt, gyakori, ismerős, ismert, megszokott. Csak azért írtam le, hogy az is tudja aki szerkesztette ezt!


Turulmadar1

Ezt írtam: "Ismerősnek tűnt" és a Duolingo oda írta a helyes válasz címszóval hogy "Ismerősnek tűnt".

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.