"It seemed familiar."

Fordítás:Ismerősnek tűnt.

March 2, 2014

12 hozzászólás


fafeju

megint esélytelen voltam a bagoly ellen... Szerintem a nő aki mondja a szöveget, és a bagoly összebeszéltek...:((

January 29, 2015

Bauer01

A familiar érthetetlen!!!!!! inkább finally érthető belőle!!!!! A szövegkörnyezet meg nincs!!!! miből kellene kitalálni??????

February 12, 2015

tfszofi

Én sem értettem.

August 24, 2015

MartonGeza

Tudom, mert írtátok, hogy a hangfelvételt nem javíthatjátok ki. Akkor valami másik példamondat kellene, mert a "familiar" szó úgy hangzik, hogy "newer" (újabb)

September 12, 2015

budavari-takacs

Ismerősnek látszott

March 2, 2014

brutus01

A látszik valaminek az a show ( showed,shown) igével alkotható.

March 22, 2014

jthassy

A hang nem érthető !!!!!

April 23, 2015

kispalgyula

Érthetetlen, pedig előtte már egyszer beleakadtam

September 9, 2015

HinelGabi

A ˇfamiliarˇszó érthetetlen...

September 10, 2015

pityek

A ˇfamiliarˇszó érthetetlen...

September 13, 2015

JoeSzab

Familiar- családias, intim, bizalmas, meghitt, gyakori, ismerős, ismert, megszokott. Csak azért írtam le, hogy az is tudja aki szerkesztette ezt!

May 29, 2018

Turulmadar1

Ezt írtam: "Ismerősnek tűnt" és a Duolingo oda írta a helyes válasz címszóval hogy "Ismerősnek tűnt".

October 14, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.