1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "One meal per dog"

"One meal per dog"

Çeviri:Köpek başına bir öğün

March 2, 2014

11 Yorum


ibrahim.ke3

Merhabalar bilen var mi ben " a meal per dog" yazdım cevap "one meal for dog" neden " a " kullanamıyoruz Teşekkür ederim


aleynalper

Per nedir? İlk defa karsilastim!!!


jzlcdh

"per" "for each" demek.


ismail-e.a.

"One meal per person." Kişi başına bir öğün


karasuvari41

"Köpek başı bir yemek" kabul etmedi


jzlcdh

Öğün ve yemek nasıl farklı? Redhouse gore öğün "only used with expressions of time". Redhouse yanlış mı? Çünkü burada zaman yok.


Savas1453

One day has three meals,breakfast,lunch and dinner.


CorneliusL20

Ilk once "per" bir ogret sonra sor. Allahim ya.


sonterekeme

Köpek başı bir öğün de kabul edilmeli


fikret610091

Dog mu duck mu anlayamadım


semih266301

it başına bir öğün yazdım kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.