"One meal per dog"

Çeviri:Köpek başına bir öğün

March 2, 2014

9 Yorum


aleynalper

Per nedir? İlk defa karsilastim!!!

May 22, 2015

jzlcdh

"per" "for each" demek.

November 18, 2015

ibrahim.ke3

Merhabalar bilen var mi ben " a meal per dog" yazdım cevap "one meal for dog" neden " a " kullanamıyoruz Teşekkür ederim

November 1, 2015

ismail-e.a.

"One meal per person." Kişi başına bir öğün

June 10, 2015

CorneliusL20

Ilk once "per" bir ogret sonra sor. Allahim ya.

May 23, 2017

jzlcdh

Öğün ve yemek nasıl farklı? Redhouse gore öğün "only used with expressions of time". Redhouse yanlış mı? Çünkü burada zaman yok.

November 18, 2015

Savas1453

One day has three meals,breakfast,lunch and dinner.

February 15, 2016

sonterekeme

Köpek başı bir öğün de kabul edilmeli

October 18, 2018

AhmetCemal42

Köpek bir öğün başına dedim olmadı halbuki buda mantıklı

December 9, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.