"The girl answered the phone."

Fordítás:A lány felvette a telefont.

March 2, 2014

15 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


budavari-takacs

A lány válaszolt a hívásra. (Egy másik mondatban a "the phone" "hívás" volt, nem telefon. A telefont nem is fogadta el...)


zoldalma11

Egy másik példánál valaki elmagyarázta: mi "felvesszük" (a telefont) az angolok "válaszolnak", azonos kifejezést jelent. Ha ténylegesen a hívás tartalmára válaszol: "she answered on the phone". A "she pick up the phone" jelentése, felveszi a telefont (a készüléket) mert pl. leesett. Remélem helyesen idéztem :)


szanyizoltan

Én is ezt írtam,de hogy miért nem lehet elfogadni...


somogyi.to

Kifejezés, meg kell tanulni. For example: He answered the door. - > Kinyitotta az ajtót.


gaalmosch14

Ha telefonon hívnak és azt mondod hogy answer, fölveszi (ha bekapcsolod hogy reagáljon beszédre is)


zsucikaa

A làny vàlaszolt a telefonra. Ez miért nem jó? :)


Katalin5246

egy újabb kifejezés, amit jó ha megtanulunk


Katalin5246

Bocsi, de ha felvette a telefont , nem biztos, hogy válszolt is. Úgyanakkor felvehette akkor is , amikor leesett a telefon és nem válaszolt. akkor hogy is van ez ,?


n.k.zsuzsa

to answer the phone = felvenni a telefont
to answer the door = ajtót nyitni
to answer the question = válaszolni a kérdésre


SignalSlnS

Ez is szövegkörnyezet függő,mint sok más szó


sarkanyfanatikus

Akár hiszitek akár nem beírtam a fordítóba


JriLszl

a hanganyag simán "answer"-t mond, nem nem azt hogy "answered".


Johnny209255

Szerintem az egy teljesen korrekt fordítása a mondatnak, hogy " A lány fogadta a hívást", hiszen válaszolt is rá (answered). Kár, hogy Duo nem fogadta el......:(

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.