A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The girl answered the phone."

Fordítás:A lány felvette a telefont.

0
4 éve

25 hozzászólás


budavari-takacs

A lány válaszolt a hívásra. (Egy másik mondatban a "the phone" "hívás" volt, nem telefon. A telefont nem is fogadta el...)

12
Válasz4 éve

zoldalma11

Egy másik példánál valaki elmagyarázta: mi "felvesszük" (a telefont) az angolok "válaszolnak", azonos kifejezést jelent. Ha ténylegesen a hívás tartalmára válaszol: "she answered on the phone". A "she pick up the phone" jelentése, felveszi a telefont (a készüléket) mert pl. leesett. Remélem helyesen idéztem :)

3
Válasz1 éve

szanyizoltan

Én is ezt írtam,de hogy miért nem lehet elfogadni...

1
Válasz4 éve

nagyenyed

jelentsd hibának

0
Válasz4 éve

hegedus10

A hívás az inkább call. Ezt is így kell megjegyezni, pont. Sorozatokban is mindig azt mondják, "Answer the phone!".

2
Válasz3 éve

zsucikaa

A làny vàlaszolt a telefonra. Ez miért nem jó? :)

2
Válasz3 éve

SignalSlnS

Ez is szövegkörnyezet függő,mint sok más szó

1
Válasz2 éve

somogyi.to

Kifejezés, meg kell tanulni. For example: He answered the door. - > Kinyitotta az ajtót.

1
Válasz1 éve

Fogatlan08

Akár hiszitek akár nem beírtam a fordítóba

1
Válasz1 éve

gaalmosch

Ha telefonon hívnak és azt mondod hogy answer, fölveszi (ha bekapcsolod hogy reagáljon beszédre is)

1
Válasz1 éve

easy_123

Girl pick up the phone.

0
Válasz4 éve

nagykore.m

answered-válaszolt-:(

0
Válasz3 éve

Gizus123

Az miért nem jó, hogy 'A lány telefonált"?

0
Válasz3 éve

tim820

Szerintem az úgy lenne, hogy: The girl on the phone.

-4
Válasz3 éve

Gizus123

S ebben mi jelenti a múlt időt?

1
Válasz3 éve

barnak01
barnak01

answered felvette

1
Válasz3 éve

tim820

Semmit, nem ebben a témában kellene szerepelnie ennek a mondatnak.

-1
Válasz3 éve

kivancsi2

Valaszolt

0
Válasz2 éve

Tamas51

Itt "felvette"-nek kell fordítani. Fogd fel kifejezésként: "Answered the phone"=Felvette a telefont.

3
Válasz2 éve

Fogatlan08

És azt írta: felvette a telefont=answered the phone énsem hiszem el!

0
Válasz1 éve

Fogatlan08

:-o

0
Válasz1 éve

gaalmosch

Pedig így van

0
Válasz1 éve

JriLszl

a hanganyag simán "answer"-t mond, nem nem azt hogy "answered".

0
Válasz6 hónapja

PopaDomoko
PopaDomoko

A szószerínti fordítás az lenne, hogy A lány válaszolt a telefonra.Ez nem fogadható el helyes válasznak?

-1
Válasz5 hónapja

Tamas51

Nem.

1
Válasz5 hónapja