A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The elephant eats it."

Fordítás:Az elefánt megeszi.

4 éve

19 hozzászólás


humor70

"Az elefánt ezt eszi." miért nem jó, ha az "az elefánt azt eszi" meg igen?

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

magyar nyelvben is van különbség ezt közelre mutat azt távolra ennyi a válasz (van az a mondás, hogy az sem mindegy, h csapba szni vagy szba csapni bocsi a példáért :)

4 éve

IlonaSebes

Igen, de az it azt is jelenti, hogy ezt, és azt is, hogy azt, nem?

1 éve

frizurator

Ugyanaz....

4 éve

KoviEta

Az elefánt ezt eszi ,miért nem jó? Az elefánt azt eszi meg jó? Hogy van ez?

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

olvasd el feljebb a magyarázatot

4 éve

vikimanoka

Nekem elfogadta az elefánt ezt eszi-t

2 éve

popsanyi

szerintem is ugyan az

4 éve

anitafarka1

En jol irtam be megis hibasnak velte a pogram amit irtam . :-(

2 éve

Csid

Az elefántok megeszik ezt. Miért nem jó?

2 éve

KovcsRka5

De mit esz meg?????

2 éve

Krikocka

Nekem nem fogadta el azt, hogy: Az elefánt azt eszi. ...? Nekem csak azt akarja elfogadni, hogy: Az elefántok megeszik. ...???!!! Ez meg mi a ***om, hogy szerkesztettèk meg ezt a programot, ha az: elephant-ra csak azt fogadja el, hogy elefántok??!!! What?! Egyenlőre mèg nem törlöm le a játèkot, de azèrt jelzem a fejlesztőnek ès ajánlom, hogy kijavítsák ezt a hibát mert nem fogok technikailag hibás játèkkal játszai!!!:( (pedig eddig nagyon kedveltem ezt a játèkot)!

2 éve

MilnPataki

a helyes meg fejtés az elefánt megeszi

2 éve

kaizermate

Jelentsd!

2 éve

moraturku

Az angol mondatban szerintem az igének tárgya van, a megfelelő fordításban nincs, mert az elefánt eszik nem tartalmaz tárgyat.

1 éve

SzalmaAtti

Már engedi az "ezt eszi"-t. Én mondjuk azt vettem észre, hogy az it-et szinte mindig közelre mutatónak fordíttatja, ha pedig távolra kérdez akkor inkább a that-et kéri.

11 hónapja

KaseyIgcs

Nekem sem fogadta el a "megeszik"-et! Why?

8 hónapja

bpeti06

Helyes válasz: az elefánt azt eszi

3 éve

kaizermate

Ahhhhhh! Veletlen kibagytam az elefantot

2 éve