1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Apám kijön a barátaival."

"Apám kijön a barátaival."

Fordítás:My father gets along with his friends.

March 2, 2014

9 hozzászólás


Kati673185

a mondat két értelmű - az hogy kijön - a barátaival az azt is jelenti, hogy kijönnek valahonnan.


Zsolt_Siska

...along with his friends, out of the pub..? Pl?


agravo

az along with egy kifejezés,de along nélkül nem ugyanazt jelenti?


radnaitomi

A 'get along with' vonzatos ige (phrasal verb) jelenti azt, hogy 'kijön valakivel'. 'Along' nélkül nem jelenti ezt.


Benci.andi

a get on well: jól kijön valakivel


FerencnLak

Get on with nekem sem fogadta el


Pollak_Janos

Jó az,csak comes out - ként. Úgy elfogadja.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.