1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman and the man walk."

"The woman and the man walk."

Çeviri:Kadın ve adam yürür.

March 2, 2014

26 Yorum


osman-sag

Iki kisi olduğundan mi s takısi gelmedi fiile


Selcen_Ozturk

evet, çoğul oluyorlar bir arada doğal olarak


coderhan.net

bu ayrıntıya dikkat etmemişim


Ezginurcuk

Adam ve kadin ; Onlar ; THEY


onurntly

adam ve kadın yürür dedim kabul etmedi yav


Glah209025

Çünkü nezaket kuralına uymamışsınız kadınlar önder yürür ilk yazacaktın hahaha


niluferilkokul3

Neden yanlis biliyomusun çünkü orda ilk önce woman yani kadin var sonra adam var sen tam tersini yapmissin


merhabaaaaaa

Çünkü o kadın ve adam yürür olacak


tulpar54

neden walks değilde walk


Mehme_t

Çünkü kadın ve adam toplam iki kişidir. Yani çoğuldur, o yüzden walk kelimesine s eklenmez. Sadece kadın yada sadece adam yürüyor olsaydı walks denecekti.


Ozcan181665

I "am", You "are" ,they "are" lara "s" gelmez. He "is", She "is" lerde "s" eki gelir.


Murat020202

Bu s takisini anlamadim gitti yav


a.onur

Kadın ve adam yürüyor dedim kabul etmedi??!!!


ferdi48130

Fiilin sonunda ing eki olsaydı şimdiki zaman yor olurdu walking= yürüyor


AleynaERCA

Yürüyor dedim kabul etmedi


yusufselim17

"Adam ve madam yürürler" Neden kabul etmiyor azicik eglenceli cevaplar versek olmaz mi ? :)


mucahidpeker

he se it de s takisi cogullarda they we s takisi almiyo demi?


seferlly

Kadın ve erkek gezer yazdım yanlış dedi


ferdi48130

Kadın ve adam yürürler kabul etti :)


gzmozr

man demek he demek he demek de '' -s '' takısı demektir ama burada man kelimesine '' -s '' takısı getirmemiş


jafarhov

Düşük cümleler olmasa çok güzel bir uygulama olur


Ayegl539926

Adam ve kadin yururler dedim kabul etmedi


sumeyye334092

Bu nasıl konu genis z nerde biri bana anlatabilir mi


Nazli934393

doğru söylediğim halde yanlış diyo boşu boşuna canım gitti


iklim6666666

Yürür kelimesini ekledim ama kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.