1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman and the man walk."

"The woman and the man walk."

Çeviri:Kadın ve adam yürür.

March 2, 2014

60 Yorum


osman-sag

Iki kisi olduğundan mi s takısi gelmedi fiile


Selcen_Ozturk

evet, çoğul oluyorlar bir arada doğal olarak


Ezginurcuk

Adam ve kadin ; Onlar ; THEY


onurntly

adam ve kadın yürür dedim kabul etmedi yav


Glah209025

Çünkü nezaket kuralına uymamışsınız kadınlar önder yürür ilk yazacaktın hahaha


niluferilkokul3

Neden yanlis biliyomusun çünkü orda ilk önce woman yani kadin var sonra adam var sen tam tersini yapmissin


EmreTekerci

Sonuç olarak cümle anlamını yitirmiyor ki! Doğru olmalı.


a.onur

Kadın ve adam yürüyor dedim kabul etmedi??!!!


ferdi48130

Fiilin sonunda ing eki olsaydı şimdiki zaman yor olurdu walking= yürüyor


Sule-kader

Bende oyle yapmistim


tulpar54

neden walks değilde walk


Mehme_t

Çünkü kadın ve adam toplam iki kişidir. Yani çoğuldur, o yüzden walk kelimesine s eklenmez. Sadece kadın yada sadece adam yürüyor olsaydı walks denecekti.


Ozcan181665

I "am", You "are" ,they "are" lara "s" gelmez. He "is", She "is" lerde "s" eki gelir.


Murat020202

Bu s takisini anlamadim gitti yav


AleynaERCA

Yürüyor dedim kabul etmedi


yusufselim17

"Adam ve madam yürürler" Neden kabul etmiyor azicik eglenceli cevaplar versek olmaz mi ? :)


mucahidpeker

he se it de s takisi cogullarda they we s takisi almiyo demi?


seferlly

Kadın ve erkek gezer yazdım yanlış dedi


ferdi48130

Kadın ve adam yürürler kabul etti :)


gzmozr

man demek he demek he demek de '' -s '' takısı demektir ama burada man kelimesine '' -s '' takısı getirmemiş


SpecTacular8

kaın ve erkek he ve she lerdir ama ikisi cogul oluyor ben de aynı hataya maruz kaldım maalesef :)


Nisanur830316

Sadece tekil kişilere "s" takısı gelir. Çoğullara gelmez. Adam ve kadın da iki kişi olduğundan "s" takısı gelmez.


gizemli158

Neden woman ve man in ikisininde başına the getirme gereği duydu??


Salih389583

yürüyorlar yazdım yanlış yazdın dedi bu ne saçmalık altada yürüyorlar yazıyor !!!


Duru865335

Ben adam ve kadin dedim yanlisdedi


feyza736326

Ben tarafzızım kadın ve adam yazdım bitti


BEYZA123456

altında yürü yazıyor o yüzden yürü yazdım kabul etmedi


savas833961

Bunda neden s takisi gelmedi


bybasra

Yorumlar dan yanlış olanı girebilmek güzel


irem95923

ilk testlerde man dedi adam yazdım kabul etmedi şimdi kelimenin çevirisinde erkek yazdım erkek yazdığım için yanlış cümleyi kabul etmedi neye göre adam neye göre erkek ?


DarkPhoenx

Cinsel içerik var tge woman and memen walk diye duyuluyor


niluferilkokul3

Bu sorulardan nefret ediyorum


semih.yazici

Walking olmasi daha dogru degil miydi?


khonsx

Cevabım doğru olması lazım


IsakBerkun

sorunun başi ADAM


Ahmet-Hamdi99

orda yürü yazıyor allahalla ben 20yaşındayım


cengiz445272

Doğru cevap kadın ve adam yürür


GnlGkmeyda

Merhaba ben dun oyunu yukledim


GnlGkmeyda

Merhaba ben oyunu dun yukledim adim yaren ama gonul gokmeydan diye gozukuyor kulubume gelirseniz sevinirim kulubumun adi ingilizce canavariyiz


KorayBurak

Duolingo sen hata yaptın ve yoktu we vardı


Trenci1

ben kadın ve adam yürür yazdım cevap olarak oda aynı şekilde kabul etmesine rağmen yanlış dedi


AyseBal5

Sacmalamanin son noktasi bir onceki soru degilmis


Seda774263

Ben kadın ve adamlar yürür yaptım kabul etmedi


NEsraGler

Bende düşünuyordum yorumlari okuyunca anladim


azranur242424

Adam o kadin o oldugu icin s takisi gelmesi gerek miyomu lutfen cwp yazin


Sena616279

Zaman ekleri cümlenin çevirisine göre değil cümle içerisindeki kelimelere göre çekimlenmektedir.


A.K.AYDIN

Kadın ve adam yürürler. Olur mu?


AhmetVehbi1

'Adam ve kadın yürür'dedim,kabul etsene..


KadirSamet5

Allah'ım ya ! hunim nerde benim hunim.


znurAkca

buyuk harflerle BE diyor . yanlis yaptigimda kirmizi yerde farkli bir sey yaziyor ama onun yazdigi siklarda yok ... kafammm karistii.


Eyyubilal

Yürürler olmalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla