1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She reads him a newspaper."

"She reads him a newspaper."

Çeviri:O ona bir gazete okur.

March 2, 2014

17 Yorum


KinekiYagatta

to him yazılması gerekirdi ? böyle o onun gazetesini okuyor oluyor yanlışlık var bence


harunresitz

Kız ona bir gazete okur demek yanlış mıdır?


soydan82

She yerine the girl yazsaydi olurdu


TurgutMaras

Kadın okumayı öğrenmeli anlaşılmıyor


baroska0

O ona bir gazete okur aklın hayalin şaşar


umaycankur

She kız için kullanılmıyormu zaten?


bilgeoruc

reads yazıyor altıda yanlış s eki var çoğul olmak zorunda


Anna313953

O ona bir gazete okur nedir allaşkına


suzanputum

Him ona demek mi oluyor?


dayancxx

o ona gazete okuyor olması lazım


Ebru_blue

reads okurlar demek değil mi


Ahmetnal638517

she ye okur yazmışşınız


Ahmetnal638517

soydan82 she o girl kız demek dediğin yanlıs


IsaCevik

Okur ve o okursun arasında ne fark var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.