"Shereadshimanewspaper."

Çeviri:O ona bir gazete okur.

4 yıl önce

21 Yorum


KinekiYagatta

to him yazılması gerekirdi ? böyle o onun gazetesini okuyor oluyor yanlışlık var bence

3 yıl önce

harunresitz

Kız ona bir gazete okur demek yanlış mıdır?

4 yıl önce

soydan82

She yerine the girl yazsaydi olurdu

3 yıl önce

hadicekevser

cempolat ve denizsoylular doğru söylüyor

2 yıl önce

MelisaHiyl

Yanlış tır

3 yıl önce

cempolat

Kız için, girl kelimesini kullanırdı

4 yıl önce

denizsoylular

kız demiyor "o" diyiyor. (O=she)

4 yıl önce

SudeYavuz5

O kelimesi erkek ve kızda değişir.She kızlarda He erkeklerde kullanılır.Burda kız değil o diyor yalnız o dediği kişinin cinsiyeti kız.

1 yıl önce

TurgutMaras

Kadın okumayı öğrenmeli anlaşılmıyor

4 yıl önce

baroska0

O ona bir gazete okur aklın hayalin şaşar

3 yıl önce

umaycankur

She kız için kullanılmıyormu zaten?

3 yıl önce

bilgeoruc

reads yazıyor altıda yanlış s eki var çoğul olmak zorunda

2 yıl önce

Anna313953

O ona bir gazete okur nedir allaşkına

2 yıl önce

suzanputum

Him ona demek mi oluyor?

2 yıl önce

dayancxx

o ona gazete okuyor olması lazım

2 yıl önce

VarusBey

ben kudururum

2 yıl önce

Ebru_blue

reads okurlar demek değil mi

1 yıl önce

sehersema

okudu olmaz mı?

1 yıl önce

Ahmetnal638517

she ye okur yazmışşınız

10 ay önce

Ahmetnal638517

soydan82 she o girl kız demek dediğin yanlıs

10 ay önce

IsaCevik

Okur ve o okursun arasında ne fark var

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.