Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Şubat, mart, ve nisan yılın aylarıdır."

Çeviri:February, March and April are months of the year.

4 yıl önce

23 Yorum


SeyhanOZEN

"... THE months of the year" hatalı mıdır

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. cunku yilin bir tek aylari bunlarmis gibi olur. bu bildigimiz genel bir ifade, subar mart nisan yilin herhangi aylarindan birileri

4 yıl önce

savasxxx

"Ocak ve Şubat yılın aylarındandır" bu cümlenin doğru cevaplarından biri "January and February are among the months of the year" burada the months kullanılmış. Among yüzünden mi kullandık "the" sözcüğünü. Bu konuda kafam baya karıştı. Rica etsem cevaplar mısınız?

3 yıl önce

Hseyinsar5

Ama herhangi bir yılında şubat mart nisan ayı vardır. yılda neden the var o zaman

1 yıl önce

CoolTurk

Of the year tamlamas (yilin) kelimesinin karsiligidir

11 ay önce

EnesF.Ocak

Neden the year? Ben belli bir yıldan bahsetmiyorum.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman da "a year" demeniz lazim. sadece year diyemezsiniz, ingilizcede tekil nesneleri tek baslarina kullanamiyoruz

4 yıl önce

Grnbaracuda

Konudan bağımsız bir soru: Antreman çalışmasında bu tip sorularda kelimeyi tıklayıp ipucu almak güncellik seviyesini etkiliyor mu? Tıkladıktan sonra renginin soluklaşması dikkatimi çekti

4 yıl önce

forgetter

A year ifadesini kabul etmedi. Etmeli bence. Hatta the year ifadesinden daha dogru.

3 yıl önce

receptoklu

ben years dedim inuda kabul s etmedi ... months of years dedim ?????????

4 yıl önce

TurgayPamu

"February, March and April are months of a year." cümlesi yanlış kabul edildi.

4 yıl önce

Yusuf3461

Bana da aynısı oldu.

3 yıl önce

KAMERNUR

Year's month olmaz mi?

3 yıl önce

125637

February,March and April months of the year . yanlis bir cumlemi

3 yıl önce

deniz252

ya ayların baş harfini büyük yazmadım diye kabul etmedi önceden kabul ediyordu ama

3 yıl önce

Yusuf3461

İki tane aynı yanıt var nasıl?????????

3 yıl önce

uuroru

From year neden olmadı?

2 yıl önce

Rodi.BARAN

february yi yazmamış kafayı yedi program

2 yıl önce

NezihD
NezihD

Metin içinde ve, veya, yahut, ya ... ya bağlaçlarından önce de sonra da virgül konmaz. TDK

1 yıl önce

HseyinBilg8

Hersey kelimesi kelimesine ayni iken yanlis dedi

1 yıl önce

SaniEralp

the niçin orada

11 ay önce

AslTrkanBa

Ayların yeri fark edermi

10 ay önce

Ressam16

cümle diziliminde hep hata yapıyorum

1 ay önce