1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Şubat, mart, ve nisan yılın …

"Şubat, mart, ve nisan yılın aylarıdır."

Çeviri:February, March and April are months of the year.

March 2, 2014

14 Yorum


SeyhanOZEN

"... THE months of the year" hatalı mıdır


Selcen_Ozturk

evet. cunku yilin bir tek aylari bunlarmis gibi olur. bu bildigimiz genel bir ifade, subar mart nisan yilin herhangi aylarindan birileri


savasxxx

"Ocak ve Şubat yılın aylarındandır" bu cümlenin doğru cevaplarından biri "January and February are among the months of the year" burada the months kullanılmış. Among yüzünden mi kullandık "the" sözcüğünü. Bu konuda kafam baya karıştı. Rica etsem cevaplar mısınız?


EnesF.Ocak

Neden the year? Ben belli bir yıldan bahsetmiyorum.


Selcen_Ozturk

o zaman da "a year" demeniz lazim. sadece year diyemezsiniz, ingilizcede tekil nesneleri tek baslarina kullanamiyoruz


Grnbaracuda

Konudan bağımsız bir soru: Antreman çalışmasında bu tip sorularda kelimeyi tıklayıp ipucu almak güncellik seviyesini etkiliyor mu? Tıkladıktan sonra renginin soluklaşması dikkatimi çekti


selim239434

Hem virgül hem bağlaçı(ve) üst üste yazmışlar ayıptır


forgetter

A year ifadesini kabul etmedi. Etmeli bence. Hatta the year ifadesinden daha dogru.


TCSuIk

Cevabın aynısını yazdım yine hatalı diyor


Ayegl226269

Tüm cümleyi doğru yazdım ve kurdum,fakat yanlış yaptığım belirtildi.Cevabım doğru olduğu halde yanlış sayıldı,bu nedir???


alierenbey1

Cümle nin bir kaç kelimesi bi öğrenmedik


GuzalYusup

Siktir gidin ulannnn

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.