Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Şubat, mart, ve nisan yılın aylarıdır."

Çeviri:February, March and April are months of the year.

0
4 yıl önce

23 Yorum


SeyhanOZEN

"... THE months of the year" hatalı mıdır

8
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. cunku yilin bir tek aylari bunlarmis gibi olur. bu bildigimiz genel bir ifade, subar mart nisan yilin herhangi aylarindan birileri

14
Cevap ver4 yıl önce

savasxxx

"Ocak ve Şubat yılın aylarındandır" bu cümlenin doğru cevaplarından biri "January and February are among the months of the year" burada the months kullanılmış. Among yüzünden mi kullandık "the" sözcüğünü. Bu konuda kafam baya karıştı. Rica etsem cevaplar mısınız?

2
Cevap ver3 yıl önce

Hseyinsar5

Ama herhangi bir yılında şubat mart nisan ayı vardır. yılda neden the var o zaman

0
Cevap ver11 ay önce

CoolTurk

Of the year tamlamas (yilin) kelimesinin karsiligidir

0
Cevap ver9 ay önce

EnesF.Ocak

Neden the year? Ben belli bir yıldan bahsetmiyorum.

2
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman da "a year" demeniz lazim. sadece year diyemezsiniz, ingilizcede tekil nesneleri tek baslarina kullanamiyoruz

7
Cevap ver3 yıl önce

Grnbaracuda

Konudan bağımsız bir soru: Antreman çalışmasında bu tip sorularda kelimeyi tıklayıp ipucu almak güncellik seviyesini etkiliyor mu? Tıkladıktan sonra renginin soluklaşması dikkatimi çekti

2
Cevap ver3 yıl önce

forgetter

A year ifadesini kabul etmedi. Etmeli bence. Hatta the year ifadesinden daha dogru.

1
Cevap ver3 yıl önce

receptoklu

ben years dedim inuda kabul s etmedi ... months of years dedim ?????????

0
Cevap ver3 yıl önce

TurgayPamu

"February, March and April are months of a year." cümlesi yanlış kabul edildi.

0
Cevap ver3 yıl önce

Yusuf3461

Bana da aynısı oldu.

0
Cevap ver2 yıl önce

KAMERNUR

Year's month olmaz mi?

0
Cevap ver3 yıl önce

125637

February,March and April months of the year . yanlis bir cumlemi

0
Cevap ver3 yıl önce

deniz252

ya ayların baş harfini büyük yazmadım diye kabul etmedi önceden kabul ediyordu ama

0
Cevap ver2 yıl önce

Yusuf3461

İki tane aynı yanıt var nasıl?????????

0
Cevap ver2 yıl önce

uuroru

From year neden olmadı?

0
Cevap ver2 yıl önce

Rodi.BARAN

february yi yazmamış kafayı yedi program

0
Cevap ver2 yıl önce

alperdemirel

yavşaklar

0
Cevap ver1 yıl önce

NezihD
NezihD

Metin içinde ve, veya, yahut, ya ... ya bağlaçlarından önce de sonra da virgül konmaz. TDK

0
Cevap ver1 yıl önce

HseyinBilg8

Hersey kelimesi kelimesine ayni iken yanlis dedi

0
Cevap ver1 yıl önce