1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Şubat, mart, ve nisan yılın …

"Şubat, mart, ve nisan yılın aylarıdır."

Çeviri:February, March and April are months of the year.

March 2, 2014

49 Yorum


SeyhanOZEN

"... THE months of the year" hatalı mıdır


Selcen_Ozturk

evet. cunku yilin bir tek aylari bunlarmis gibi olur. bu bildigimiz genel bir ifade, subar mart nisan yilin herhangi aylarindan birileri


savasxxx

"Ocak ve Şubat yılın aylarındandır" bu cümlenin doğru cevaplarından biri "January and February are among the months of the year" burada the months kullanılmış. Among yüzünden mi kullandık "the" sözcüğünü. Bu konuda kafam baya karıştı. Rica etsem cevaplar mısınız?


dntdl2015

ben de cevlaplım


sibel196384

Bu mantıkla the year dersek bu aylar da sadece bu yıla ait olmuş olur o zaman?


Hseyinsar5

Ama herhangi bir yılında şubat mart nisan ayı vardır. yılda neden the var o zaman


AydnMamedov

Cümlede "are" ne işe yarar?


MhwrbJ

Çoğul nesne için kullanılır


CoolTurk

Of the year tamlamas (yilin) kelimesinin karsiligidir


EnesF.Ocak

Neden the year? Ben belli bir yıldan bahsetmiyorum.


Selcen_Ozturk

o zaman da "a year" demeniz lazim. sadece year diyemezsiniz, ingilizcede tekil nesneleri tek baslarina kullanamiyoruz


Grnbaracuda

Konudan bağımsız bir soru: Antreman çalışmasında bu tip sorularda kelimeyi tıklayıp ipucu almak güncellik seviyesini etkiliyor mu? Tıkladıktan sonra renginin soluklaşması dikkatimi çekti


selim239434

Hem virgül hem bağlaçı(ve) üst üste yazmışlar ayıptır


S.b.07.09.2004.

Selam. Ben aynısını yazıyorum. Fakat yanlış olduğunu söylüyor. Onunla benim yazım arasında tek fark ayların büyük harfle yazılmasıdır ki, bunu daha önce sorun etmemişdi. Qarip?!


efsane543977

Burada of ne icin


forgetter

A year ifadesini kabul etmedi. Etmeli bence. Hatta the year ifadesinden daha dogru.


TCSuIk

Cevabın aynısını yazdım yine hatalı diyor


Ayegl226269

Tüm cümleyi doğru yazdım ve kurdum,fakat yanlış yaptığım belirtildi.Cevabım doğru olduğu halde yanlış sayıldı,bu nedir???


alierenbey1

Cümle nin bir kaç kelimesi bi öğrenmedik


SworDogukan

"february march and april ate months of the year" yazdım kabul edilmedi. Zalımsın Duolingo zalım


omerapari

Bazi yerde are istiyor bazi yerde istemiyor. hatam nerede


zeynep420684

"February march and april are the months of the year" yanlış mı♡


U.T.1881

March daki h harfi unutmuşum bide virgul koymadim yanlis saydi :P


nev210952

"The"yi bulamadım


SemaSerapM

Cevabim dogrudur


receptoklu

ben years dedim inuda kabul s etmedi ... months of years dedim ?????????


TurgayPamu

"February, March and April are months of a year." cümlesi yanlış kabul edildi.


Yusuf3461

Bana da aynısı oldu.


125637

February,March and April months of the year . yanlis bir cumlemi


Yusuf3461

İki tane aynı yanıt var nasıl?????????


uuroru

From year neden olmadı?


Rodi.BARAN

february yi yazmamış kafayı yedi program


NezihD

Metin içinde ve, veya, yahut, ya ... ya bağlaçlarından önce de sonra da virgül konmaz. TDK


HseyinBilg8

Hersey kelimesi kelimesine ayni iken yanlis dedi


AslTrkanBa

Ayların yeri fark edermi


Ressam16

cümle diziliminde hep hata yapıyorum


Beyza3158

" The" yüzünden yanlış :( ama neden the geliyor ki


AydnMamedov

Cümlede "are" ne işe yarar?


KAMERNUR

Year's month olmaz mi?


deniz252

ya ayların baş harfini büyük yazmadım diye kabul etmedi önceden kabul ediyordu ama


RMGM.

❤❤❤❤❤❤ gidin ulannnn


emlyfun1

Küfür yazman anlamsız .


RabiaGl591343

Sen s*ktirgit gerizekalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.