1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτός έχει το σκύλο μας."

"Αυτός έχει το σκύλο μας."

Μετάφραση:He has our dog.

January 27, 2017

3 σχόλια


lUAV2

Αυτός έχει το σκύλο μας ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΟ our γιατι???


pGbQ12

Έγραψα ότι μου είπε γιατί μου έβγαλε κόκκινο


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή. Θα έπρεπε να είχατε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.


Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες για να μάθετε πιο εύκολα χωρίς λάθη στο Duolingo

1.Χρησιμοποιήστε τις "Drop-Down HINTS" δηλαδή περάστε τον κέρσορα πάνω από τη λέξη που θέλετε να μεταφράσετε και θα εμφανιστεί μια λίστα μεταφράσεων. Πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε την κορυφαία λέξη. Mε αυτόν τον τρόπο θα γνωρίζετε πάντα ποιες λέξεις πρέπει να χρησιμοποιείτε για τη μετάφραση.

2.Διαβάζετε πάντα τα σχόλια που υπάρχουν πριν δημοσιεύσετε το δικό σας σχόλιο.

3.Εάν η απάντησή σας δεν έγινε αποδεκτή, θα πρέπει να κάνετε μια αναφορά.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.