1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The captains speak with the …

"The captains speak with the staff."

Çeviri:Kaptanlar personelle konuşur.

March 2, 2014

8 Yorum


tugce.parl

Kaptanlar personeliyle konuşur neden kabul edilmedi

May 10, 2014

unsalcibram

"The captains speak with his staff" olsaydı sizin defiğiniz gibi olurdu

October 24, 2014

AieRana

Niye cevapım kabul edillmedi kelimenin anlamını açıncada personel diyor

October 16, 2017

arkeologcu

Staff çalışan olarak da çevirilebilir ama kabul etmedi.

May 21, 2017

sadi1905.04

Bende personel yazdım ama onuda kabul etmedi

November 30, 2017

ademcyln1

Kaptan personel ile konuşur?

August 13, 2018

[aktif olmayan kullanıcı]

    If personel is singular only in Turkish then this is incorrect. The staff = plural

    April 29, 2019

Abdullah.06

    Speak "to" ile kullanılmalı, "with" ile kullanılması hatalı

    October 1, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.