Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The captains speak with the staff."

Çeviri:Kaptanlar personelle konuşur.

4 yıl önce

15 Yorum


tugce.parl

Kaptanlar personeliyle konuşur neden kabul edilmedi

4 yıl önce

unsalcibram

"The captains speak with his staff" olsaydı sizin defiğiniz gibi olurdu

3 yıl önce

sadi1905.04

Aynen hı

8 ay önce

BehetEmane

The captains speak with the their personaly olurdu

4 ay önce

Emirelik3

"Captanlar" yazdım galiba ingilizce kafası yaşamaya başlıyorum ",)

1 yıl önce

muhammedel4

Aynen kardeş. Baktım alt tarafta kendisi duzeltince farkettim :)

1 yıl önce

AieRana

Niye cevapım kabul edillmedi kelimenin anlamını açıncada personel diyor

9 ay önce

elif_ece1

Kaptanlar personel ile konuşur yazdım kabul etmedi neden bilenler bana gönderirse çok sevinirim

7 ay önce

Genccbeyza

Staff ne demekti

1 yıl önce

sadi1905.04

Personel

8 ay önce

arkeologcu

Staff çalışan olarak da çevirilebilir ama kabul etmedi.

1 yıl önce

sadi1905.04

Bende personel yazdım ama onuda kabul etmedi

8 ay önce

Barzhekim1

Mürettebat yazdim kabul etmedi staff o anlama da gelmiyor mu

1 yıl önce

seomeo

Personel murettebat bir de tayfa da sayilmali

7 ay önce

ademcyln1

Kaptan personel ile konuşur?

2 gün önce