1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The captains speak with the …

"The captains speak with the staff."

Çeviri:Kaptanlar personelle konuşur.

March 2, 2014

15 Yorum


tugce.parl

Kaptanlar personeliyle konuşur neden kabul edilmedi


unsalcibram

"The captains speak with his staff" olsaydı sizin defiğiniz gibi olurdu


arkeologcu

Staff çalışan olarak da çevirilebilir ama kabul etmedi.


sadi1905.04

Bende personel yazdım ama onuda kabul etmedi


AieRana

Niye cevapım kabul edillmedi kelimenin anlamını açıncada personel diyor


ademcyln1

Kaptan personel ile konuşur?


elif_552

Kaptanlar personel ile konuşur yazdım kabul etmedi neden bilenler bana gönderirse çok sevinirim


[aktif olmayan kullanıcı]

    If personel is singular only in Turkish then this is incorrect. The staff = plural


Abdullah.06

    Speak "to" ile kullanılmalı, "with" ile kullanılması hatalı


Aydn780735

    Fiilerde to mu kullanılır örnek verebilirmisiniz


ebrar.elif

    Kaptan personel ile konuşuru neden kabul etmedi


Kadiretin14

    Duolingonun cevabıyla aynı cevabı yazdım kabul etmiyor. Neden?


invisible_enes

    Kaptanlar personelle birlikte konuşur neden olmadı

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.