"Thecaptainsspeakwiththestaff."

Çeviri:Kaptanlar personelle konuşur.

4 yıl önce

27 Yorum


tugce.parl

Kaptanlar personeliyle konuşur neden kabul edilmedi

4 yıl önce

unsalcibram

"The captains speak with his staff" olsaydı sizin defiğiniz gibi olurdu

4 yıl önce

sadi1905.04

Aynen hı

1 yıl önce

BehetEmane

The captains speak with the their personaly olurdu

8 ay önce

alimcbeal

aynen

4 yıl önce

Emirelik3

"Captanlar" yazdım galiba ingilizce kafası yaşamaya başlıyorum ",)

2 yıl önce

muhammedel4

Aynen kardeş. Baktım alt tarafta kendisi duzeltince farkettim :)

1 yıl önce

AieRana

Niye cevapım kabul edillmedi kelimenin anlamını açıncada personel diyor

1 yıl önce

elif8ece5

Kaptanlar personel ile konuşur yazdım kabul etmedi neden bilenler bana gönderirse çok sevinirim

11 ay önce

Genccbeyza

Staff ne demekti

1 yıl önce

sadi1905.04

Personel

1 yıl önce

arkeologcu

Staff çalışan olarak da çevirilebilir ama kabul etmedi.

1 yıl önce

sadi1905.04

Bende personel yazdım ama onuda kabul etmedi

1 yıl önce

Barzhekim1

Mürettebat yazdim kabul etmedi staff o anlama da gelmiyor mu

1 yıl önce

seomeo

Personel murettebat bir de tayfa da sayilmali

11 ay önce

ademcyln1

Kaptan personel ile konuşur?

4 ay önce

JumanjiN87

The staff olduğu icin personeli ile olmasi gerekmiyor mu

4 yıl önce

hilalakkurt

kaptanlar personellerle konuşur ?

4 yıl önce

yfirat

kaptanlar onlarin personelleri ile konusur olmaz mi

4 yıl önce

TurgayFida

Tayfa ne saçma

4 yıl önce

hakanihat

Cevabimda sadece imlya hatasi var ve bir kalbim gitti personelle yerine personele yazmisim

4 yıl önce

emine58

kaptan personeliyle konuşur demek çok mu farklı olur sistem beni yanıtımı yanlış olarak değerlendirdi

4 yıl önce

aeronautician

Captains olduğu için kaptanlar olması gerekiyor

4 yıl önce

emine58

Thanks

4 yıl önce

burhansert

The olmazsa olur mu

2 yıl önce

sadi1905.04

Olmaz

1 yıl önce

ZeoAydin

Ya amına kyiyum bir bokluk var bu işte

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.