1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The men drink milk."

"The men drink milk."

Fordítás:A férfiak tejet isznak.

March 2, 2014

11 hozzászólás


agostond

Itt miből derül ki a többesszám?


Sargajuli132

Nem hallani a külömbséget


Tams359523

Szerintem meg sört


agostond

Itt miből derül ki a többesszám?


radnaitomi

Egyrészt a 'men' szóból, ami a 'man' többes száma.

Másrészt a 'drink'-ből is, mert egyes számban 'drinks' állna ott.


boldi109715

És mi ezt honnan tudjuk


amukbazso

A ferfiak isznak tejet mert az ember a human De akkor miert nem fogadta el?


mathe.gergo

Mert az ember az angolul a man.


Zsfi824399

Ez nem is többesszám,... Szerintem


Zsolt135445

Az, hogy tejet isznak, vagy isznak tejet, teljesen ugyanaz.

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.