1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The men drink milk."

"The men drink milk."

Fordítás:A férfiak tejet isznak.

March 2, 2014

20 hozzászólás


agostond

Itt miből derül ki a többesszám?


Rka10926

Abból derül ki a többesszám, hogy utána nem drinks van hanem csak drink


Sargajuli132

Nem hallani a külömbséget


amukbazso

A ferfiak isznak tejet mert az ember a human De akkor miert nem fogadta el?


mathe.gergo

Mert az ember az angolul a man.


Tams359523

Szerintem meg sört


Zsfi824399

Ez nem is többesszám,... Szerintem


agostond

Itt miből derül ki a többesszám?


radnaitomi

Egyrészt a 'men' szóból, ami a 'man' többes száma.

Másrészt a 'drink'-ből is, mert egyes számban 'drinks' állna ott.


boldi109715

És mi ezt honnan tudjuk


vasvariistvan

Mi itt egymástól is tanulunk, mint te most például radnaitomitól.


Zsolt135445

Az, hogy tejet isznak, vagy isznak tejet, teljesen ugyanaz.


19470304

Szörnyű a kiejtés az angol magyar részben. A többi rész jó


GerleiIstv

A háziorvosomat idézem: "Férfiember nem iszik tejet." :-)


JutkaFleki

Abszolut nem lehet érteni a többesszám kifejezést , idegesitő.


vasvariistvan

Figyelj az ígére, sokszor segit, mint itt is.


vrancsikeva

A the egyértelműen a-nak hallatszik!

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.