"The men drink milk."

Fordítás:A férfiak tejet isznak.

4 éve

13 hozzászólás


agostond

Itt miből derül ki a többesszám?

4 éve

agostond

Köszi!

4 éve

Sargajuli132

Nem hallani a külömbséget

4 éve

amukbazso

A ferfiak isznak tejet mert az ember a human De akkor miert nem fogadta el?

3 éve

mathe.gergo

Mert az ember az angolul a man.

3 éve

agostond

Itt miből derül ki a többesszám?

4 éve

radnaitomi

Egyrészt a 'men' szóból, ami a 'man' többes száma.

Másrészt a 'drink'-ből is, mert egyes számban 'drinks' állna ott.

4 éve

Zsolt135445

Az, hogy tejet isznak, vagy isznak tejet, teljesen ugyanaz.

6 hónapja

Tams359523

Szerintem meg sört

5 napja

vicacica1

A többesszámon elvéreztem:(

4 éve

IstvnSzilv1

A magyar kiírás nem többes

2 éve

amukbazso

Oke miert nem fogadta el , hogy a : ferfiak isznak tejet ..helyes a duolingo szerint az emberek isznak tejet ez hülye program :(

3 éve

amukbazso

A duolingo egyre jobban hülyül :(

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.