A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The men drink milk."

Fordítás:A férfiak tejet isznak.

0
4 éve

8 hozzászólás


agostond

Itt miből derül ki a többesszám?

13
Válasz14 éve

agostond

Köszi!

0
Válasz4 éve

Sargajuli132

Nem hallani a külömbséget

2
Válasz4 éve

amukbazso

A ferfiak isznak tejet mert az ember a human De akkor miert nem fogadta el?

1
Válasz3 éve

mathe.gergo

Mert az ember az angolul a man.

1
Válasz3 éve

agostond

Itt miből derül ki a többesszám?

0
Válasz4 éve

radnaitomi

Egyrészt a 'men' szóból, ami a 'man' többes száma.

Másrészt a 'drink'-ből is, mert egyes számban 'drinks' állna ott.

11
Válasz14 éve

Zsolt135445

Az, hogy tejet isznak, vagy isznak tejet, teljesen ugyanaz.

0
Válasz3 hónapja