1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Nem beszélnek velem."

"Nem beszélnek velem."

Fordítás:They do not speak to me.

March 2, 2014

10 hozzászólás


49katirozsnyone

They do not speak with me. Most ezt elfogadta!


terrordoktor

With me a a velem? Vagy rosszul tudom? A to me az a hozzám. Help me! :)


radnaitomi

A 'speak' ige vonzata a 'to' is és a 'with' is. Mindkettőt használják abban az értelmeben, hogy 'beszél valakivel'.


peter.birk

Tehat akkor a with is elfogadható lenne, nem?


Levente5

"They do not speak with me" én is ezt írtam igazán elfogadhatná


BernadettH1

A talk miert nem jo?


d.zoli

Mindkettőt használják ezért mindkettőt el kellene fogadni!(to,with) Please


pkatica51

Velem - with me! Miért nem jó?


aptg.gabi

hiba bejelentésnél már jelezte valaki, mert még mindig nem fogadja el a "with"-del! :(


Szakiani

Na, majd most én jelentem!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.