"I offer you a plate of fruit."

Çeviri:Ben sana bir tabak meyve ikram ederim.

March 2, 2014

16 Yorum


yyavuz023

ikram ederim yerine teklif ederim diyemez miyim?

March 27, 2014

masqulia

diyebilmeliyiz bence

August 31, 2016

cronychucky

diyemezmiyiz cevap ? :)

January 5, 2015

Velikarak

Would you like fruit? Meyve arzu eder misiniz? teklif anlamındadır.

REQUEST - OFFER - REFUSAL (İstek, ikram , teklif, red):

Bu durumda I / WE WOULD LIKE TO ve WOULD YOU LIKE TO biçimlerini sık sık görebiliriz. (Arzu ediyorum / Arzu ediyoruz / Arzu eder misiniz?) anlamını verir.

Example: 1 — Would you like to come to us for tea tomorrow? (request offer) (Yarın çay için bize gelir misiniz?)

2 — Would you like a piece of cake? (offer) (Bir parça kek arzu eder misiniz?)

3 — Would you like to drink tea or coffee? (offer) (Çay mı yoksa kahve mi arzu edersiniz?)

4 — I would like to ask a question? (request) (Bir soru sormayı arzu ediyorum.)

5 — We would like to buy a pair of shoes, (request) (Bir çift ayakkabı satın almayı arzu ediyoruz.)

February 19, 2016

gamzedemir5

Yani şarap teklif ederim oluyor meyve teklif ederim olmuyor!!

October 30, 2014

mgvn

burada a plate fruit kullanmamız nasıl bir hataya yol açar ? a plate of bir kalıp mı ?

March 2, 2014

Selcen_Ozturk

evet, bu tip ifadelerde of kullanmak şarttır. a plate of fruit, a box of chocolates, a bag of candies gibi

March 2, 2014

mgvn

tşkler

March 3, 2014

GokhanOnce

Tabak meyve,Türkce uygun bir ifademi?

April 12, 2014

MCosan

Bir bardak su, bir tabak yemek.

September 3, 2015

murat784935

"Of" un kattığı anlam. Bir tabak -dolusu- meyve ikram ederim.

January 15, 2019

drasarac

Ikram ediyorum da olmaz mi

April 10, 2014

Velikarak

Ben sana bir tabak meyve ikram ederim

February 19, 2016

Frtkl

Ikram ederim yerine ismarlarim neden olmuyor

January 23, 2019

cameronsude

"Ben sana bir tabak meyve ikram ediyorum"cevabı neden olmuyor?

May 21, 2019

cyrano659892

Dinlediginizde a plate' in a'sini atladigini goreceksiniz bilen var mi acaba neden?

August 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.