1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I offer you a plate of fruit…

"I offer you a plate of fruit."

Çeviri:Ben sana bir tabak meyve ikram ederim.

March 2, 2014

16 Yorum


yyavuz023

ikram ederim yerine teklif ederim diyemez miyim?


masqulia

diyebilmeliyiz bence


cronychucky

diyemezmiyiz cevap ? :)


Velikarak

Would you like fruit? Meyve arzu eder misiniz? teklif anlamındadır.

REQUEST - OFFER - REFUSAL (İstek, ikram , teklif, red):

Bu durumda I / WE WOULD LIKE TO ve WOULD YOU LIKE TO biçimlerini sık sık görebiliriz. (Arzu ediyorum / Arzu ediyoruz / Arzu eder misiniz?) anlamını verir.

Example: 1 — Would you like to come to us for tea tomorrow? (request offer) (Yarın çay için bize gelir misiniz?)

2 — Would you like a piece of cake? (offer) (Bir parça kek arzu eder misiniz?)

3 — Would you like to drink tea or coffee? (offer) (Çay mı yoksa kahve mi arzu edersiniz?)

4 — I would like to ask a question? (request) (Bir soru sormayı arzu ediyorum.)

5 — We would like to buy a pair of shoes, (request) (Bir çift ayakkabı satın almayı arzu ediyoruz.)


gamzedemir5

Yani şarap teklif ederim oluyor meyve teklif ederim olmuyor!!


mgvn

burada a plate fruit kullanmamız nasıl bir hataya yol açar ? a plate of bir kalıp mı ?


Selcen_Ozturk

evet, bu tip ifadelerde of kullanmak şarttır. a plate of fruit, a box of chocolates, a bag of candies gibi


GokhanOnce

Tabak meyve,Türkce uygun bir ifademi?


MCosan

Bir bardak su, bir tabak yemek.


murat784935

"Of" un kattığı anlam. Bir tabak -dolusu- meyve ikram ederim.


Sude.Cameron

"Ben sana bir tabak meyve ikram ediyorum"cevabı neden olmuyor?


drasarac

Ikram ediyorum da olmaz mi


Velikarak

Ben sana bir tabak meyve ikram ederim


Frtkl

Ikram ederim yerine ismarlarim neden olmuyor


cyrano659892

Dinlediginizde a plate' in a'sini atladigini goreceksiniz bilen var mi acaba neden?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla