1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Siz onlara bir kitap okursun…

"Siz onlara bir kitap okursunuz."

Çeviri:You read them a book.

March 2, 2014

34 Yorum


FurkanTasd

Them ile they arasindaki fark nedir?

May 10, 2018

Anl148584

They canlı olarak onlar them cansız olarak onlar demek kardeşim

September 23, 2018

harunresitz

You read demis... ama siz diye ceviriyorsunuz. Nedenini anlatir misiniz?

March 2, 2014

Selcen_Ozturk

you hem sen hem siz demek

March 2, 2014

silayolak7694209

Doğru dedin bu linkten doğrularına bakabilirsiniz https://www.duolingo.com/comment/1646458

October 6, 2015

baroska0

Ben your yaptım yanlış dedi! Soruda siz diye soruyor

December 30, 2014

bahar607

Your senin demek. You hem sen hem siz anlamına geliyor.

March 23, 2015

Lunar41

S takısını anlayamadım

June 21, 2014

mkisacik0

S yokki saten üstad.

October 9, 2015

kamilkk

you read a book them old olmaz mi

November 26, 2014

mkisacik0

ingilizce cümle yapısı s+v+o şeklinde olmalıdır.

October 9, 2015

BestMerve19

You sen demek değil miydi?Ama onlar siz diye çevirmiş. Kafam karıştı şimdi :(

May 13, 2015

danger6868

"You" aynı zamanda "siz" olarak da kullanılır.

May 21, 2015

CryptoAiak

them ne demek

July 21, 2016

QANDAL_NAGI

"Onları" yada "Onlara" diye çevriliyor

December 27, 2018

edayl0

You read demis... ama siz diye ceviriyorsunuz.

December 12, 2016

buketsevcan

You hem sen hem de siz anlamına gelir.

December 12, 2016

duyguyalnk3

Coook kolay tsk duolingo

February 10, 2018

paperboy517

them onları demek değil mi?

August 1, 2018

CanerKOCA1

"you read a book them" doğru cevap bu olmalı, "You read them" onları okursunuz olmuyormu ?

November 6, 2018

Serkan370169

read ve reads arasındaki fark nedir tam olarak acıklayabilecek varmı please?

December 4, 2018

ae4RbK

You read a book them desek neden olmuyor türkçede devrik cümle var bunda yok mu

January 9, 2019

ROBSTAN4

Them cansız varlıklar için olduğu söylenmiş ancak, kill them all, hepsini öldür demek, herhalde tahtaları, masaları öldürmekten bahsedilmemiştir. Birisi yardımcı olursa sevinirim

January 27, 2019

Whiskeyice

Linkteki ornek te yanliş. The men eat apples, adamlar elma yer demek olamaz. Aplles yaziyor. Elmalari yer olacak.

The men eat the apple: adamlar elmayi yerler demis bu dogru.

April 9, 2019

UgurEmreBrn

You nun cumlede sen yada siz anlamına geldigini nasil ayirt edicez

July 24, 2019

Mert717062

Yaaaa

August 1, 2019

agop08

Bu fiillere s takisi neye gore veriliyor

March 6, 2014

esra8228

Tekil sahissa eğer, genus zamanda fiile s takisi gelir (ben istisnadir. Oznesi ben olan fiile s tskisi gelmez)

August 1, 2014

Deniz_Mert

She he it e 's' geliyo ok

November 18, 2014

SedatPolat4

Geniş zamanda özne I you we they ise fiil s takısı almaz. Eğer he she it ise fiile s takısı gelir. I you we they de do, he she it te does kullanılır. Fiile varsa Do ve does gizli kalır. Does kullanıldığını belirtmek için fiile s takısı gelir

September 22, 2018

aslitan12

Ya bisey soylicem normalde buraya to gelmesi lazmdi simdi neden gelmio

October 16, 2014

mkisacik0

to e,a sesi verir bir nevi türkçedeki yönelme hal ekidir. Burada yer alamaz.

October 9, 2015

SedatPolat4

To kullanılabilir. Ben kullandım iki defa ikisini de doğru kabul etti

September 22, 2018

SedatPolat4

You read a book to them yazarsanız doğru kabul eder

September 22, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.