1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Siz onlara bir kitap okursun…

"Siz onlara bir kitap okursunuz."

Çeviri:You read them a book.

March 2, 2014

48 Yorum


FurkanTasd

Them ile they arasindaki fark nedir?


Batuhannn12

They = Onlar Them= Onlara Their = Onların


smail185432

To they = onlara demek olmuyor mu


Anl148584

They canlı olarak onlar them cansız olarak onlar demek kardeşim


_.-.QUEEN.-._

✓They:Onlar/✓Them:Onlara✓/Their: Onların


Serkan313752

bilmiyorsun bari yorum yapma ne alaka???


Yasin_Akin

valla çok saol çözmeye çalışıyorum bi çözememiştim


CanerKOCA1

"you read a book them" doğru cevap bu olmalı, "You read them" onları okursunuz olmuyormu ?


harunresitz

You read demis... ama siz diye ceviriyorsunuz. Nedenini anlatir misiniz?


Selcen_Ozturk

you hem sen hem siz demek


silayolak7694209

Doğru dedin bu linkten doğrularına bakabilirsiniz https://www.duolingo.com/comment/1646458


Lunar41

S takısını anlayamadım


mkisacik0

S yokki saten üstad.


Petek115845

Geniş zamanda tekil şahıs kullanıldığı zaman -s takısı gelir. He/she/it: -s takısı kullanılır. They/you/we.. :çoğul olduğu için kullanılmaz.

He eats meat. You eat meat.


Yasso___101

They = Onlar ✔️✔️✔️✔️✔️Them = Onlara ✔️✔️✔️✔️✔️Their =Onların✔️✔️✔️✔️✔️


kamilkk

you read a book them old olmaz mi


mkisacik0

ingilizce cümle yapısı s+v+o şeklinde olmalıdır.


BestMerve19

You sen demek değil miydi?Ama onlar siz diye çevirmiş. Kafam karıştı şimdi :(


danger6868

"You" aynı zamanda "siz" olarak da kullanılır.


QANDAL_NAGI

"Onları" yada "Onlara" diye çevriliyor


edayl0

You read demis... ama siz diye ceviriyorsunuz.


buketsevcan

You hem sen hem de siz anlamına gelir.


duyguyalnk3

Coook kolay tsk duolingo


paperboy517

them onları demek değil mi?


Serkan370169

read ve reads arasındaki fark nedir tam olarak acıklayabilecek varmı please?


ae4RbK

You read a book them desek neden olmuyor türkçede devrik cümle var bunda yok mu


ROBSTAN4

Them cansız varlıklar için olduğu söylenmiş ancak, kill them all, hepsini öldür demek, herhalde tahtaları, masaları öldürmekten bahsedilmemiştir. Birisi yardımcı olursa sevinirim


UgurEmreBrn

You nun cumlede sen yada siz anlamına geldigini nasil ayirt edicez


nermin311588

Ben dogru yazdim ama yalnis algiladi cumleni


Serkan313752

you= Sen (özne zamiri) your= Siz (özne zamiri)

Cevap: "Your read them a book" olması gerekmez mi?


Bediha923467

You are read them a book!


beytullah553726

Siz ona bir kitap okursunuz derken siz çoğul( you reads ) olmaz mı? Neden you read çoğulu nasıl anlatacağım?


sultan613894

Çok kolay bilemedinizzz haaa haaa


AyeHavva1

Bence de çok basitti


ule68086

You icin nesnelerw her zman s takısı gelmeli mi acaba ?


Nazli934393

S yazdım diye yanlış yaptı ya


Smeyye246078

"S" takısı nerelerde gelir?


Glseren72682

Neden [ YOU ] , we değil


melis__34

Yav hiç anlamadıklarıma çeviriden bakıyorum ama çeviriyle burası tutmuyo burda başka bir kelime oluyo ve benim canım boş yere gidiyo


Zeptenus

"You read them a book" demiş ben onu "sen onlara bir kitap okursun" diye çevirdim yanlış dedi You nerelerde siz olarak kullanılıyor normalde Sen demek değilmi ?


AZERBAIJAN555

✓THEY: Onlar✓THEM:Onlara, onları✓THEIR: Onların. Look at them-Onlara bak. Their car is very expensive - Onların arabası çok pahalı. They are lost- Onlar kaybolmuş. Lütfen beni takip edin. PLEASE,FOLLOW ME.


AZERBAIJAN555

BU ARADA BEN AZERBAYCANDAN. SELAM OLSUN KARDEŞ ÜLKEYE.


Huseyin736396

Kitaplar her zaman çoğul yazılmaz mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.