"Siz onlara bir kitap okursunuz."

Çeviri:You read them a book.

4 yıl önce

28 Yorum


FurkanTasd

Them ile they arasindaki fark nedir?

7 ay önce

Anl148584

They canlı olarak onlar them cansız olarak onlar demek kardeşim

2 ay önce

harunresitz

You read demis... ama siz diye ceviriyorsunuz. Nedenini anlatir misiniz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

you hem sen hem siz demek

4 yıl önce

silayolak7694209

Doğru dedin bu linkten doğrularına bakabilirsiniz https://www.duolingo.com/comment/1646458

3 yıl önce

baroska0

Ben your yaptım yanlış dedi! Soruda siz diye soruyor

3 yıl önce

bahar607

Your senin demek. You hem sen hem siz anlamına geliyor.

3 yıl önce

berkaybtn

S takısını anlayamadım

4 yıl önce

mkisacik0

S yokki saten üstad.

3 yıl önce

kamilkk

you read a book them old olmaz mi

4 yıl önce

mkisacik0

ingilizce cümle yapısı s+v+o şeklinde olmalıdır.

3 yıl önce

CryptoAiak

them ne demek

2 yıl önce

duyguyalnk3

Coook kolay tsk duolingo

9 ay önce

paperboy517

them onları demek değil mi?

4 ay önce

CanerKOCA1

"you read a book them" doğru cevap bu olmalı, "You read them" onları okursunuz olmuyormu ?

1 ay önce

Serkan370169

read ve reads arasındaki fark nedir tam olarak acıklayabilecek varmı please?

1 hafta önce

agop08

Bu fiillere s takisi neye gore veriliyor

4 yıl önce

esra8228

Tekil sahissa eğer, genus zamanda fiile s takisi gelir (ben istisnadir. Oznesi ben olan fiile s tskisi gelmez)

4 yıl önce

Deniz_Mert

She he it e 's' geliyo ok

4 yıl önce

SedatPolat4

Geniş zamanda özne I you we they ise fiil s takısı almaz. Eğer he she it ise fiile s takısı gelir. I you we they de do, he she it te does kullanılır. Fiile varsa Do ve does gizli kalır. Does kullanıldığını belirtmek için fiile s takısı gelir

2 ay önce

aslitan12

Ya bisey soylicem normalde buraya to gelmesi lazmdi simdi neden gelmio

4 yıl önce

mkisacik0

to e,a sesi verir bir nevi türkçedeki yönelme hal ekidir. Burada yer alamaz.

3 yıl önce

SedatPolat4

To kullanılabilir. Ben kullandım iki defa ikisini de doğru kabul etti

2 ay önce

SedatPolat4

You read a book to them yazarsanız doğru kabul eder

2 ay önce

BestMerve19

You sen demek değil miydi?Ama onlar siz diye çevirmiş. Kafam karıştı şimdi :(

3 yıl önce

danger6868

"You" aynı zamanda "siz" olarak da kullanılır.

3 yıl önce

edayl0

You read demis... ama siz diye ceviriyorsunuz.

1 yıl önce

buketsevcan

You hem sen hem de siz anlamına gelir.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.