1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Drink a bit of tea."

"Drink a bit of tea."

Fordítás:Igyál egy kis teát.

January 27, 2017

5 hozzászólás


kiskiralyka

Már megint eltűnt az !!! jel az angol mondat végéről, pedig már kezdtem örülni, hogy beírták őket. Nekem nagy segítség volt, mert másként értelmezem a mondatot, jobban odafigyelek, ha ott van. Már írtátok, hogy az angolban nem szerepel, de én magyar fejjel gondolkodom, és így hiányolom. Sorry!!


PappnErika

Egy hiba de jó, mindenap meg kell csinálni a mai leckét vagy nem lesz további széria


Hanna382262

Igyál egy kis teát elfogadta!


Dominika608215

Igyál egy keveset a teából. Miért nem jó?


vasvariistvan

Lehet hogy jó, jelentsd.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.