A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He goes where I go."

Fordítás:Oda megy, ahova én megyek.

4 éve

12 hozzászólás


aehdu

Az eredeti mondat helyesseget vagy helytelenseget teljesen ertelmetlen firtatni. Azonban az, hogy forditasi feladatban az eloirt valasz nem engedi meg a roviditest, tehat nem engedi meg az oda megy ahova en megyek helyett azt, hogy oda megy ahova en, ez azt jelenti, hogy nem engedi meg egy, a hetkoznapi eletben gyakran alkalmaztot szofordulat hasznalatat, es kikenyszeriti a nyelvtanilag minden bizonnyal helyes, de eletszerutlen egy az egybe forditast, ami inkabb tulbeszelesnek hagzik a menes ketszeri emlegetesevel. Most eletszeruen gondolkodva, ha a vegerol elhagyjuk a megyeket, akkor lesz valaki, aki ugy fogja gondolatban ertelmezni a mondatot, hogy oda megy ahova en enekelek?????

3 éve

JuditkaB

Arra megy, amerre én. Elfogadta.

3 éve

MrtonSisk

Ilyenkor a zászlóra kattintva lehet jelenteni

2 éve

Unauna1

Keressük a mondat értelmét miközben kint országrészenként is változik ugyan annak a mondatnak az értelme vagy egész mást használnak ugyan annak a gondolatnak a kifejezésére. "Bemegy az erdőbe" aki nem ismeri ezeket a szólásmondásnak még nem nevezhető dolgokat és a szavak pontos fordításával igyekszik a legjobb eredményre jutni. Van, hogy a legjobb megoldás az "ez van" és megfigyelni más tárggyal ismétlődik-e a furcsa értelmezés vagy egyedi eset.Ha ismétlődik érdemes tételesen megtanulni és figyelni hol értik és hol nem ha kint jár az ember.

4 éve

oregkvinto

oda megy ahova én is megyek.szerintem dettó4bocs same!!!

3 éve

fectroll
fectroll

"Megy ahova én" ez egy egyszerű helyes fordítás.

3 éve

djk11
djk11

(Ott) megy, ahol én megyek - ez megfelelő és értelmes fordítás, még se fogadja el.

3 éve

EvaFerencz

Szeretnem megtudni hogy melyik szo jelenti azt hogy "oda"????

2 éve

TthKlmn

Én is, de nem fogjuk megtudni mert itt ez nem cél!

6 hónapja

bedestan

én a magyar helyesíráshoz szólnék hozzá: odamegy, mért tartotta nálam hibásnak, amikor az "oda" igekötő

2 éve

Barnus14

Talán... Igen ez így van szerintem is...

8 hónapja

Katalin5246

Na, ezen az oldalon van a helyes válasz

4 hete