"It is yellow and green."

Çeviri:O sarı ve yeşildir.

4 yıl önce

19 Yorum


eeempusa

İt is 'bu' dedim yanlış dedi ? Şu çıktı ?

4 yıl önce

varol660003

Cansizlara o

2 yıl önce

EmreTantu

"it" cansız varlıklar ve hayvanlar için "o" anlamına gelir.

3 yıl önce

Akb_alikadir

"it" cinsiyetini bilemediğimiz insan/hayvan/eşya için "o" anlamında kullanılır, ör: kapı çaldığında "who is it?" şeklinde sorarız kapıyı çalan hayvan veya cansız bir varlık olma ihtimali mi var ki "it" kullanıldı? ;)

1 yıl önce

ozhankirag

O yesil ve sarıdır cumlesini kabul etmedi

4 yıl önce

yusufuyanik

Kelime sıralamasına dikkat etmen gerekiyor.

4 yıl önce

DilaraKocadayi

ben O YEŞİL VE SARIDIR dedim kabul etmedi

3 yıl önce

behzadturk
behzadturk

Çinku yanlişsin

1 ay önce

hrbsy2016

"Bu" "it" değil miş "this" demekmiş İlkokul da yanlış öğretmişler sanırım hepimize :/

2 yıl önce

emirhan3878

bende bu yazdım :(

4 ay önce

zynpdlgr17

o yeşil ve sarıdır. yazdım neden olmadı??

3 yıl önce

SinirliHatun

Sırasına dikkat et ilk ''YELLOW'' diyor...

11 ay önce

nihan_tr

It o demek arkadaşlar hayvanlar ve cansız varlıklar için kullanılır... Hep aynı cümleleri veriyor bu arada

2 yıl önce

Hatice935409

Green i grey diye duyan tek ben miyim?

1 yıl önce

diesel_34

Green gray gibi duyuluyor

1 yıl önce

Beren795056

bu dedim şu çıktı

1 yıl önce

behzadturk
behzadturk

Isterseniz katilin TURK -ENG : FHJCK7

1 ay önce

mahmut540819

Doğru yaptım yanlış dedi cevapta aynısı yanlış diyor programda hata var

1 ay önce

ArdaKrcr

It is yellow and green yazdım yanlış dedi

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.