Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"It is yellow and green."

Çeviri:O sarı ve yeşildir.

1
4 yıl önce

28 Yorum


eeempusa

İt is 'bu' dedim yanlış dedi ? Şu çıktı ?

44
Cevap ver3 yıl önce

varol660003

Cansizlara o

5
Cevap ver2 yıl önce

EmreTantu

"it" cansız varlıklar ve hayvanlar için "o" anlamına gelir.

20
Cevap ver3 yıl önce

Akb_alikadir

"it" cinsiyetini bilemediğimiz insan/hayvan/eşya için "o" anlamında kullanılır, ör: kapı çaldığında "who is it?" şeklinde sorarız kapıyı çalan hayvan veya cansız bir varlık olma ihtimali mi var ki "it" kullanıldı? ;)

0
Cevap ver1 yıl önce

ozhankirag

O yesil ve sarıdır cumlesini kabul etmedi

9
Cevap ver13 yıl önce

yusufuyanik

Kelime sıralamasına dikkat etmen gerekiyor.

18
Cevap ver3 yıl önce

DilaraKocadayi

ben O YEŞİL VE SARIDIR dedim kabul etmedi

5
Cevap ver2 yıl önce

zynpdlgr17

o yeşil ve sarıdır. yazdım neden olmadı??

0
Cevap ver3 yıl önce

SinirliHatun

Sırasına dikkat et ilk ''YELLOW'' diyor...

0
Cevap ver8 ay önce

nihan_tr

It o demek arkadaşlar hayvanlar ve cansız varlıklar için kullanılır... Hep aynı cümleleri veriyor bu arada

0
Cevap ver2 yıl önce

hrbsy2016

"Bu" "it" değil miş "this" demekmiş İlkokul da yanlış öğretmişler sanırım hepimize :/

0
Cevap ver1 yıl önce

emirhan3878

bende bu yazdım :(

0
Cevap ver3 hafta önce

Hatice935409

Green i grey diye duyan tek ben miyim?

0
Cevap ver1 yıl önce

diesel_34

Green gray gibi duyuluyor

0
Cevap ver1 yıl önce

Beren795056

bu dedim şu çıktı

0
Cevap ver1 yıl önce

Fidan877794

mən də bu yazdım, qəbul etmiyib şu dedi

0
Cevap ver11 ay önce

orcunozbay35

ne oldu şimdi anlamadık? Bu diye yazdım Şu olması gerekiyor dedi. yukarda da O yazıyor. açıklasın biri bana bunu :D

0
Cevap ver11 ay önce

SinirliHatun

Bence bildir

0
Cevap ver8 ay önce