1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We read a newspaper."

"We read a newspaper."

Çeviri:Biz bir gazete okuruz.

March 2, 2014

17 Yorum


gl146

Bence ümidi kesmeyin


2161

biz gazete okuruz


selin766523

Uff sacmalamasın bu duolingo da yaa birsey kabul etmiyor


DZSAAT

ya biz bir gazete okuruz ne ya ,? biz gazete okuruz


aydm12345

biz bir insanız


Tugcetinkkaya

"We reads a newspaper" yaptım doğrusu "we read a newspaper" neden reads değilde read


phenix.4

fiillere gelen s takısı he,she,it'te oluyor we ise read olarak kalır


AytaSu

Yazım yanlışı olunca kabul etmiyor d Salak dualingo mıdır nedir


NigarsuTrk

o zaman bu uygulamayı kullanmayabilirsiniz


Melek31420

Ya yanlışlıkla biz yazıp entera bastım


Muhammedem401209

"We read a newspaper." Biz bir gazete okuruz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.